فرمانده سپاه ناحیه همدان:

اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۳:۲۵:۵۲
کد خبر: ۹۲۳۳۰۹
اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان برگزار می‌شود
سرهنگ بقایی از برگزاری اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان استان خبر داد و گفت: این اجتماع صبح روز 5 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده سپاه ناحیه استان همدان در در ستاد بزرگداشت هفته بسیج گفت: چهل سال از دستور تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج می گذرد و این نهاد مردمی از افتخارات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.         

وی اظهار داشت: وظیفه حوزه‌ها و پایگاه‌ها جذب و تربیت عناصر انقلابی و پشتیبان نظام و انقلاب است و ما باید تمام همت خود را در این راه بگذاریم.

سرهنگ علی بقایی افزود: بسیج متعلق به یک سازمان نیست بلکه یک الگوی رفتاری است که باید همه ی افراد جامعه به آن متعهد باشند.

وی با اشاره به برنامه های چهلمین سالگرد تاسیس بسیج در همدان گفت: هفته بسیج از 30 آبان آغاز می شود و تا 6 آذر ادامه خواهد داشت و در این مدت 40 برنامه  اصلی در قالب  440ریز برنامه در شهرستان همدان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در نخستین روز هفته بسیج مراسم عطر افشای گلزار شهدا را با همکاری بنیاد شهید در گلزار شهدای همدان برگزار خواهیم کرد که سخنران این مراسم آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم وابستگی بسیج به جناح های سیاسی گفت: در همین راستا اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان استان از ساعت 9 صبح روز 5 آذر در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان برگزار می شود تا نشان دهیم بسیج وابسته به هیچ جناحی نیست و بسیج لشگر انقلاب است.

وی با اشاره به سرکشی از پایگاه های بسیج گفت: پایگاه های بسیج نقش مهم و سازنده ای در جذب جوانان دارند و در هفته گرامیداشت بسیج از چهل پایگاه محلات سرکشی خواهیم  کرد.

سرهنگ بقایی با اشاره به فضاسازی و برگزاری برنامه‌های با محوریت بسیج در مدارس گفت: تا جایی که می‌توانیم باید حداکثر جوانان را جذب بسیج کنیم و این هنر ما است که بتوانیم روی آنها تأثیر مثبت بگذاریم ودر همین راستا زنگ بسیج در دوم آذرماه نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از ایام هفته بسیج بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس رایگان خواهد بود، گفت: از تمامی دستگاههای اجرایی همدان می خواهیم همکاری خوبی در برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز