معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان:

مکتب اسلام نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۶:۳۶
کد خبر: ۹۲۳۳۶۳
مکتب اسلام نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد
مصطفی آزادبخت با بیان اینکه با تلاش مسئولان وزارت ارشاد و مدیران استان بستر این کار مهم در همدان فراهم شد، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در آیین اختتامیه با بیان اینکه با تلاش مسئولان وزارت ارشاد و مدیران استان بستر این کار مهم در همدان فراهم شد، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مکتب اسلام با همه جانبه نگری، نگاه ویژه ای به هنر و هنرمند دارد.

وی افزود: سیاست و برنامه ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که عرصه را برای فعالیت هنری فراهم کند تا تأثیرگذاری مثبت خود را در جامعه نشان دهد.

آزادبخت با بیان اینکه جشنواره برای بیستمین دوره در همدان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مردم همدان با فرهنگ، با اخلاق و میهمان نواز هستند و این توانمندی در همدان وجود داشته که از 26 دوره جشنواره 20 دوره در همدان برگزار شده است.

او با تأکید بر اینکه برای رسیدن به کمال باید از خودمان شروع کنیم، گفت: هنرمند با هنر خود می توانند بیشترین اثر را در خودسازی جامعه داشته باشند و خوشبختانه در عرصه هنر نیز با سلامت و خودسازی، بسترسازی اجتماعی انجام شده است.

آیین اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز