معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استانداد ایران:

۷۸ درصد شهربازی‌های کشور استاندارد است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۵:۱۴
کد خبر: ۹۲۳۷۷۹
۷۸ درصد شهربازی‌های کشور استاندارد است
مسلم بیات از استانداردسازی ۷۸ درصد تجهیزات و وسایل بازی شهربازی‌های کشور خبر داد و گفت: کیفیت این اماکن به شدت کنترل می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران عصر سه‌شنبه در نشستی با خبرنگاران همدان اظهار داشت: ۱۲ هزار وسیله و تجهیزبازی در شهربازی‌های کشور وجود دارد که به طور مستمر ارزیابی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۸ درصد این تجهیزات موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد شده‌اند و مابقی تجهیزات رها نشده‌اند و فرایند استانداردسازی و ایمن‌سازی آنها در حال اجرا است.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد با تاکید بر کیفیت کالا و خدمات ارائه شده به مصرف کنندگان گفت: مدیران کنترل کیفیت مستقر در صنایع و کارخانه‌ها موظف به بازرسی و ارزیابی کیفیت تولیدات این واحدها هستند.

بیات با بیان اینکه مدیران کنترل کیفیت وابستگی حقوقی با کارفرمایان خود دارند گفت: این موضوع در تعارض با استانداردهای بین‌المللی و نیازمند بازنگری است.

وی از تهیه و تدوین لایحه جامع مدیریت کیفیت در کشور خبر داد و افزود: با تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی مشکلات این قشر مرتفع شده و بدون دغدغه به وظایف خود عمل می‌کنند.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد به حمایت از محصولات دانش‌بنیان کشور نیز اشاره کرد و گفت: گواهینامه‌های استاندارد  coc و cop برای تولیدات این واحدها صادر می‌شود.

بیات یادآوری کرد: با اینکار روند تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان تسهیل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز