سرمربی تیم پاس همدان:

تا پایان هفته تصمیم مهمی می گیرم/ امیدیه کثیف ترین استادیوم لیگ است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۸:۳۶
کد خبر: ۹۲۳۷۸۲
تا پایان هفته تصمیم مهمی می گیرم/ امیدیه کثیف ترین استادیوم لیگ است
گفت: طی ۴۸ ساعت آینده باید تصمیمی بزرگ بگیرم چرا که واقعا ادامه این روند میسر نیست و همه استان پشتم سرم پنهان شده اند و اکنون هرطور رفتار کنم، باید پاسخگو باشم

سرمربی تیم پاس همدان پس از شکست برابر نفت امیدیه به خبرنگار برنا افزود: قطعا طی ۴۸ ساعت آینده تصمیم مهمی می گیرم  چرا که سه هفته پیش به ما قول دادند در اولین فرصت مشکلات حل می شود و نشد و اگر تا پایان هفته جاری تحقق نیابد، قطعا شرایط دستخوش تغییرات می شود.

وی اضافه کرد: به هر حال اتفاق خاصی نیفتاده و ما هنوز هم رده دوم جدول هستیم اما باید توجه داشت که این دومی هم ارزش ندارد و می تواند به رده دهم تبدیل شود.

وی بیان کرد: باخت امروز هم مهم نیست چرا که می توانیم در 2 بازی آینده صدرجدول را تصاحب کنیم و در کل فوتبال همین است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: اکنون تصمیم را کسانی می توانند بگیرند که می خواهند این تیم پروبال بگیرد اما این قیچی را از دست خود کنار نمی گذارند و همچنان شروع می کنند به چیدن پروبال فوتبال همدان.

وی یادآور شد: انشالله سعی میکنیم ۴۸ ساعت آینده بهترین تصمیم رو بگیریم.

وی پیرامون بازی مقابل نفت امیدیه گفت: ما خوب نبودیم و روز خوبمان سپری نشدهر چند که حریف با یک موقعیت دو بار به ما گل زد اما ما 6 الی 7 موقعیت خوب را از دست دادیم.

سرمربی پاس یادآور شد: در بدترین روز فصل هم حقمان برد بود و داور یک پنالتی و یک گل سالم را خراب کرد.

وی افزود: کاملا مشخص بود که فضای کثیف امیدیه که به عنوان کثیف ترین استادیوم و فضای فوتبالی لیگ ۲ شناخته شده است این فضا امروز نشان داد که به حق کثیف ترین استادیوم لیگ ۲ استادیوم امیدیه است.

وی بیان کرد: از قبل همه چیز برنامه ریزی شده بود با وجود این فضا و با وجود اینکه ما ۳۰ درصد خودمان هم نبودیم بازهم نباید می باختیم.

سرمربی پاس افزود: به هر حال باختن بعد از 10 ماه و پس از ۱۷ بازی یک مقدار سنگین و تلخ بود اما اهمیتی ندارد، به هر حال فوتبال همیشه بردن نیست و باختن جزئی از فوتبال به شمار می رود که باید درس بگیریم تا قوی تر شویم.

وی اضافه کرد: این فضای کثیف خیلی وقت است که وجود دارد و ما باید بتوانیم با این فضا هم مقابله کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز