مربی مطرح اسپانیایی برای استعدادیابی اسکی به ایران می آید

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۳:۲۰
کد خبر: ۹۲۳۸۱۸
مربی مطرح اسپانیایی برای استعدادیابی اسکی به ایران می آید
حامد کیاشمشکی گفت: مربی مطرح اسپانیایی برای برگزاری دوره ارتقا سطح دانش مربیان استعدادیابی این رشته ورزشی به ایران سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکی کشور در بررسی برنامه‌های استعدادیابی کشور در جمع مسئولان فدراسیون و هیات‌های اسکی کشور در همدان اظهار داشت: با مکاتباتی که توسط فدراسیون با «دیوید پارادس» مربی جوان و مطرح اسپانیایی مقیم سوییس انجام شد، در نهایت وی برای حضور در دوره ارتقا دانش‌افزایی و کار با استعدادهای پایه موافقت کرد.

وی بیان کرد: پارادس در رده های سنی نونهال و نوجوان اسکی ملی پوش بوده و از تجربه و توانایی لازم برای آموزش در سطح حرفه ای برخوردار است ضمن اینکه این مربی هم اینک در کشور سوییس دارای کمپ مجهز آموزشی این رشته ورزشی است.

کیاشمشکی اضافه کرد: این مربی خارجی از هفتم تا ۱۵ آذرماه امسال به ایران سفر می‌کند و در یکی از استان های البرز یا تهران میزبان دوره ارتقا سطح دانش مربیان استعدادیابی اسکی کشور هستیم.

وی، مهارت های پایه، انتخاب لوازم اسکی، شناسایی ورزشکار، طراحی تمرین، آشنایی و انتخاب لوازم کمک آموزشی ، نحوه اندازه گیری میزبان پیشرفت ورزشکار بدون تایم گیری، شناخت و انتخاب مسیر برگزاری جشنواره ها را از آیتم های این دوره دانش افزایی عنوان کرد.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکی کشور یادآور شد: ۱۵ مربی مطرح خارجی در فهرست بررسی برای تدریس در این دوره دانش افزایی بود اما در نهایت این مربی اسپانیایی را انتخاب کردیم.

سمینار هیات های اسکی استان های کشور به مدت ۲ روز به میزبانی هتل کتیبه همدان در جریان است.

بررسی برنامه های عملیاتی استعدادیابی، ارایه گزارش از سوی اسکی استان ها و ارزیابی آخرین وضعیت پیست اسکی شهرستان ها در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

 

نظر شما