استاندار همدان:

مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۶:۱۱
کد خبر: ۹۲۴۳۴۲
مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش کنند
شاهرخی با اشاره به اینکه مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی باید تلاش کنند، گفت: راه نجات کشور و مقابله با تحریم‌ها و ایستادگی در مقابل دشمن در شرایط فعلی توجه به رویکرد و سیاست اقتصاد مقاومتی است که دولت با همکاری ارکان مختلف نظام این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: براساس اعلام دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، 320 میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن همدان - سنندج تخصیص یافت.

وی افزود: کل اعتبار استان همدان در سال جاری 330 میلیارد تومان است. این در حالی است که فقط در یک ردیف بودجه اعتباری معادل اعتبار یکساله استان برای راه آهن بودجه اختصاص یافت.

سید سعید شاهرخی تصریح کرد: در فصل بودجه و تنظیم لایحه بودجه تعامل و ارتباط مدیران استان با بدنه سازمان برنامه و بودجه در تهران و وزارتخانه‌ها باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی باید تلاش کنند، گفت: راه نجات کشور و مقابله با تحریم‌ها و ایستادگی در مقابل دشمن در شرایط فعلی توجه به رویکرد و سیاست اقتصاد مقاومتی است که دولت با همکاری ارکان مختلف نظام این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو کار جهادی است، افزود: اشتغالزایی، رونق کسب و کار و تولید از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: برنامه راهبردی سه ساله در استان همدان تدوین شد که طبق سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان حدود 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای این استان در سه سال هدفگذاری شده است.

شاهرخی تاکید کرد: بر اساس این سند سالانه ۱۹ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این استان باید ایجاد شود و  سیاست دولت تدبیر و امید بر این است تا با تمام توان تلاش کنیم در حوزه اشتغال، تولید، سرمایه گذاری و معیشت مردم کار ویژه ای اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه 85 درصد اراضی مستعد این استان مجهز به سیستم آبیاری نوین است که فرسوده شده و نیازمند نوسازی است، افزود: در حال حاضر ۲۰۲ هکتار گلخانه در قالب مجتمع‌های گلخانه‌ای آماده واگذاری به کشاورزان این استان است.

شاهرخی تصریح کرد: براساس سند راهبردی استان تا پایان برنامه باید 210 هکتار گلخانه به مجموع گلخانه‌های استان اضافه شود.

وی در پایان گفت: اجرای طرح تسویه فاضلاب همدان، یکی از طرح های موفق ملی بوده که شرکت آب و فاضلاب استان همدان در اجرای آن موفق عمل کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز