مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان:

هیات های ورزشی نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۰۷:۳۵
کد خبر: ۹۳۰۳۷۱
هیات های ورزشی نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی هستند
محسن جهانشیر گفت: موفقیت های ورزش استان در وضعیت فعلی اقتصادی نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است و هیات های ورزشی به خوبی اقتصاد مقاومتی را عملی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در جمع روسای هیات های ورزشی بر اهمیت توجه به اقتصاد در ورزش اشاره کرد و گفت:  کشور در شرایط سخت تحریمی و اقتصادی قرار دارد و با تلاش و کوشش مضاعف و هم فکری و جریان سازی می توانیم در راستای بهبود فعالیت ها تلاش کنیم.

وی افزود: تمامی آحاد مردم به خصوص هیات های ورزشی باید دست به دست هم دهند و اقتصاد کشور را به نحوی اداره کنند که در این جنگ گسترده اقتصادی پیروز شویم.

محسن جهانشیر موفقیت های کسب شده در ورزش استان در وضعیت فعلی اقتصادی را نمونه بارز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در شرایط سخت اقتصادی هیات های ورزشی به خوبی اقتصاد مقاومتی را عملی کرده اند.

وی با بیان اینکه هیاتهای ورزشی بازوان اصلی و حیاتی و از ارکان ورزش استان به شمار می روند، خاطرنشان کرد: عملیاتی نشدن سیاستها و اقدامات آسیب های جدی به ورزش استان وارد خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از مشارکت هیات های ورزشی در اخذ شناسه مالی افزود: نوع شناسه ای که برای هیات های ورزشی صادر می شود به گونه ای است که این هیات ها، نهادهای مدنی و معاف از مالیات تلقی می شوند و از این طریق فعالیت های مالی هیات ها قابل مشاهده و شفاف خواهد بود.

وی با اشاره به آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون های ورزشی گفت: آیین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون ها و هیات های ورزشی سال 97 در چهار فصل، 33 ماده و 18 تبصره تهیه شده و برای اجرا به فدراسیون ورزشی ابلاغ شده است و باید هیات های ورزشی بر اساس این آیین نامه فعالیت کنند.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: برای موفقیت در این المپیاد باید هیات های ورزشی دارای برنامه باشند و همین امروز برای سومین دوره المپیاد برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه گفت: استعدادیابی مهمترین اصل در پیشرفت ورزش همدان است و ورزش قهرمانی بدون استعدادیابی معنایی ندارد.

جهانشیر با بیان اینکه هیات های ورزشی باید لیگ های استانی را جدی بگیرند، افزود: بدون استعدادیابی ورزش قهرمانی در مسیری یکنواخت پیش می رود و تنها راه علاج ورزش قهرمانی استعدادیابی پشتوانه سازی و پایه سازی است.

وی با اشاره به همگانی کردن ورزش در بین آحاد جامعه گفت: هرچه در حوزه همگانی ورزش کار و تلاش صورت گیرد خروجی آن در حوزه قهرمانی به بار می نشیند.

مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد: هیئت های استانی برای حل بخشی از مشکلات مالی و اعتباری خود می بایست به دنبال تحقق و دریافت سهم 27 صدم درصد از فدراسیون های ورزشی باشند.

در این نشست هیات های ورزشی دیدگاه های خود را در خصوص وضعیت ورزش استان همدان مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز