فرماندار اسدآباد:

۶۰ درصد از جمعیت اسدآباد واجد شرایط شرکت و مشارکت در انتخابات هستند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۷:۰۹
کد خبر: ۹۳۰۴۳۷
۶۰ درصد از جمعیت اسدآباد واجد شرایط شرکت  و مشارکت در انتخابات هستند
مجید درویشی گفت: شهرستان اسدآباد دارای 100 هزار و نهصد نفر جمعیت بوده که از این تعداد جمعیت 60 درصد جمعیت واجد شرایط شرکت و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار اسدآباد در حاشیه آغاز به کار فعالیت کمیته ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر کلیه عوامل برای فرایند  ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در  حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد آمادگی کامل دارند  و  نام‌نویسی از داوطلبان  از امروز 10 آذرماه آغاز  و تا 16 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به  کسب رتبه دوم این شهرستان در اجرای مانور انتخاباتی استان افزود: مانور عملیاتی انتخاباتی در محل فرمانداری این شهرستان  پنج شنبه گذشته به صورت آزمایشی انجام گرفت که  این مانور از  8 صبح تا 15 بعدازظهر به طول انجامیده  و شهرستان اسدآباد در این مانور رتبه دوم  استان را کسب و به خود اختصاص داد.

درویشی از تشکیل 12 کمیته در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد خبر داد و تصریح کرد:کمیته اطلاعات و اخبار ،ثبت نام داوطلبان ،مالی پشتیبانی ،تجهیز شعب ،تجهیز صندوق ،آموزش،نقلیه ،فن آوری اطلاعات ،امنیتی و انتظامی،نظارت بر تبلیغات ،حقوقی ،روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله کمیته های شکل گرفته در حوزه انتخابیه اسدآباد به شمار می رود.

وی با بیان اینکه از امروز کار کمیته ثبت نام از داوطلبان مجلس آغاز شده خاطر نشان کرد: بعد از  اقدام ثبت نام ، کمیته های بعدی با توجه به برنامه ابلاغی از وزارت کشور و استانداری همدان بر اساس کار و روند دستورالعمل فعال خواهند شد.

درویشی همچنین با اشاره به وجود 2 شهر اسدآباد و آجین در این شهرستان با 83 روستا اضافه کرد: شهرستان اسدآباد در کشور و استان همدان یکی از جمله شهرستانهایی بوده که همواره در بحث مشارکت در انتخابات بالاترین مشارکت حداکثری را دارا بوده که امیدواریم در این دوره نیز  دیار سیدجمال  حائز رتبه حداکثری در مشارکت انتخابات استان و کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز