پس از ۱۵ سال تعطیلی؛

خانه کشتی اکباتان بازگشایی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۵:۲۰
کد خبر: ۹۳۰۵۲۰
خانه کشتی اکباتان بازگشایی شد
با پیگیری های صورت گرفته هیات کشتی و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان، خانه کشتی اکباتان همدان پس از 15 سال تعطیلی بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، خانه کشتی باشگاه اکباتان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، رئیس و پیشکسوتان کشتی بازگشایی شد.

 رییس هیات کشتی همدان در این مراسم گفت: این خانه کشتی در 15 سال گذشته بنا به دلایلی تعطیل شده بود و پیگیری برای بازگشایی آن در اولویت برنامه های هیات کشتی استان قرار گرفت و خوشبختانه با مساعدت آموزش و پرورش شاهد بازگشایی آن هستیم.

وی افزود: سه روز در هفته این مکان به آموزش کشتی فرنگی و سه روز نیز به آموزش کشتی آزاد اختصاص خواهد یافت.

حمیدرضا یاری ابراز امیدواری کرد: با بازگشایی خانه کشتی اکباتان بار دیگر شاهد اوج گرفتن ورزش کشتی این شهرستان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: حضور جوانان درمجموعه های ورزشی موجب افزایش شور و نشاط در منطقه شده و استعدادهای ورزشی آنها نیز شکوفا می شود.

وی راه اندازی سالن های ورزش و توجه به مقوله کشتی را راهکاری موثر در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: افزایش فضاهای ورزشی موجب شناسایی پتانسیل و استعداد جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش می شود.

جهانشیر با تقدیر از هیات کشتی و آموزش و پرورش استان اضافه کرد:امکانات موجود در این خانه کشتی برای همه فراهم شده تا بتوانند از این تسهیلات و امکانات موجود بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز