در نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان با نواب رئیس

بانوان سهم خود را از ورزش مطالبه کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۴۴:۵۵
کد خبر: ۹۳۴۱۵۰
بانوان سهم خود را از ورزش مطالبه کنند
در نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان با نواب رئیس هیئت های ورزشی جهانشیر خواستار مطالبه بانوان از ورزش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عصر دیروز مدیر کل ورزش و جوانان با نواب رئیس در نشستی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد به بررسی عملکرد آنها در ورزش بانوان پرداخت.
در این نشست جهانشیر بیان کرد:زنان سهم بزرگی در ورزش دارند ،از آنجا که پنجاه درصد جامعه ما را زنان تشکیل داده است باید اعتبارات نیز پنجاه درصد آنها برای بانوان باشد.
وی به نواب رئیس گفت :شما بانوان با دانستن قوانین اتخاذ شده در منشورهای ورزشی فدراسیون باید سهم خود را از ورزش مطالبه کنید تا بتوانید ورزشکار بانو را در عرصه بالای ورزشی پیش ببریم .جهانشیر در خصوص عملکرد ورزش در المپیاد و عدم رضایت از جایگاه کسب شده افزود :امسال با برنامه ریزی و تمرینات منسجم باید بتوانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم ،هرچند ما به نسبت مدال های سال قبل رشد داشته ایم ولی باید از این امر غافل نباشیم که جایگاه خود را خیلی بیشتر ارتقا دهیم زیرا بر این باور و اعتقاد هستیم که همدان دارای پتانسیل خوب ورزشی دارد همانطور که میدانید تعداد مدال کسب شده نقره ما 14 عدد بوده و ما می توانیم با یک برنامه ریزی صحیح آنها را به طلا تبدیل نماییم.
در این نشست پیر دهقان مسئول هماهنگی امور بانوان به گزارش عملکرد بانوان پرداخت و گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده جلسات تخصصی با هیئت های ورزشی در حال انجام است که نواب رئیس با برنامه ریزی مناسب بتوانند بهتر از سال قبل در المپیاد ورزشی حاضر شوند
در ادامه این جلسه قهرمانی معاون توسعه ورزش قهرمانی استان گفت :جامعه آماری ورزشی ما در هیئت های ورزشی از طریق بیمه ورزشی مشخص می کند و خوشبختانه بحث بیمه ورزشی ما چهار درصد رشد داشته است .
وی گفت :در حال حاضر کشور در جنگ اقتصادی است و ما باید بتوانیم با برنامه ریزی درست از این جنگ سر افراز بیرون بیاییم .
در بحث المپیاد قهرمانی افزود :خوشیختانه ما در بحث میزبانی المپیاد استعداد برتر ورزشی در چهار رشته بسکتبال بانوان ،شطرنج بانوان ،کشتی آزاد و ژیمناستیک بانوان خیلی عملکرد خوبی داشتیم ولی باید بتوانیم در بحث سکو و نگه داشتن کاپ قهرمانی در شهرمان بیش از بیش تلاش نماییم .
وی خاطر نشان کرد :از هم اکنون باید به فکر سال آینده برای حضور در المپیاد باشیم باید مسابقات انتخابی از حالا برگزار شود و با تمرین مربی های مجرب و کارآزموده تیم استان را برای حضور در این مسابقات آماده نماییم.

 

نظر شما