آغاز طرح استعدادیابی مینی گلف در مهد کودک های سطح شهر همدان

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۳۴۴۹۹
آغاز طرح استعدادیابی مینی گلف در مهد کودک های سطح شهر همدان
طرح استعدادیابی مینی گلف در مهد کودک های سطح شهر همدان آغاز گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  طرح استعدادیابی مینی گلف در مهد کودک های سطح شهر همدان آغاز گردید.
الهام سهاکی مسئول کمیته استعدادیابی هیئت گلف استان گفت : ‌‌‌‌در راستای توسعه ورزش مینی گلف در بعد همگانی و همچنین استعدادیابی در شهر همدان با همکاری چند تن از مربیان خوب و با تجربه هیئت گلف استان با برنامه‌ریزی و هماهنگی قبلی در یکی از مهد کودک های شهر در ابتدا به برگزاری جلسه آشنایی با مینی گلف اقدام نمودیم .
سهاکی افزود : پس از برگزاری جلسه آشنایی با رشته مینی گلف در مرحله دوم این طرح با روش های از پیش تعیین شده طبق نورم های مربوطه و مورد تایید فدراسیون گلف کشور استعدادیابی را انجام دادیم .
وی ادامه داد : گلف و رشته های زیر مجموعه آن ( مینی گلف ، وودبال و بهکاپ ) محدودیت سنی ندارد و مینی گلف رشته ای است برای تمامی رده های سنی از چهار سالگی تا صد سالگی می توانند بازی کنند.در این رشته مفرح و جذاب آسیب دیدگی وجود ندارد و هر فرد می تواند پس از سپری کردن دو الی سه جلسه آموزش به راحتی بازی کند .
مسئول کمیته استعدادیابی هیئت گلف استان بیان کرد : تاکید هیئت گلف بر همگانی کردن این رشته است و کمیته استعدادیابی با تمرکز بر توسعه و ترویج رشته مینی گلف خردسالان را به عنوان جامعه هدف خود قرار داده است که در این مسیر مهد کودک ها می توانند بهترین مکان برای آشنایی با این رشته باشند و مطمئنا استعدادیابی جز با ترویج و علاقمندی در خردسالان محقق نخواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز