بمناسبت هفته اطلاع رسانی ایدز

برگزاری کارگاه پیشگیری از ایدز در شهرستان رزن

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۷:۵۲
کد خبر: ۹۳۴۵۰۶
برگزاری کارگاه پیشگیری از ایدز در شهرستان رزن
کارگاه آموزشی پیشگیری از ایدز توسط هیئت همگانی شهرستان با شعار همه ما در یک کشتی نشسته ایم در سالن شهید مفتح رزن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ،در هفته اطلاع رسانی ایدز یکدوره کارگاه آموزشی پیشگیری از ایدز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان توسط هیئت همگانی رزن با حضور 40 نفر از بانوان به مدرسی زهرا زمردی کارشناس مامایی با شعار همه ما در یک کشتی نشسته ایم در سالن شهید مفتح برگزار شد.
در این کارگاه زهرا زمردی به ارائه مباحث مختلفی در زمینه پیشگیری از ایدز پرداختند.زمردی ضمن اشاره به اهمیت بررسی ویروس ایدز به دلیل ماهیت نوع بیماری گفت: اگر تشخیص درستی از افراد مبتلا به این بیماری صورت نگیرد و تحت کنترل و درمان نباشد به علت عدم آگاهی به افراد دیگر جامعه انتقال می یابد.

وی در ادامه گفت:در رابطه با ویروس HIVبا توجه به اینکه در ابتدای ابتلا به این بیماری علایم مشخصی ندارد و هر شخصی ممکن است مبتلا به آن شود نیازی به جدا سازی افراد مبتلا نیست و فقط باید این افراد از بیماری خود مطلع شده و آموزش داده شوند و تحت کنترل و درمان قرار گیرند.
در ادامه ضمن تشریح بیماری ایدز و راههای پیشگیری از آن انواع بیماری های عفونی و راههای انتقال بیماری بر بدن انسان نیز تشریح گردید.
در پایان با اهدای هدیه از طرف هیئت همگانی شهرستان رزن از مدرس دوره تقدیر به عمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز