امکان تحصیل در دو رشته همزمان در دانشگاه آزاد همدان فراهم شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۴:۲۴:۲۲
کد خبر: ۹۳۴۷۷۸
امکان تحصیل در دو رشته همزمان در دانشگاه آزاد همدان فراهم شد
مرتضی قائمی گفت:مجوز لازم جهت تحصیل دانشجو دردو رشته را وزرات علوم و تحقیقات اخذ شده و دانشجویان علاقمند می توانند با توجه به علاقه وتوانایی خود در دو رشته تحصیل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت :هر گفتمانی برای تثبیت خودش نیاز به هزینه دارد گفتمان جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری هزینه های سنگینی را تقدیم کرده و برای ثبییت این نظام با اراده ترین ترین جوانان در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: دانشگاه سهم خودش را در زمان جنگ و حوادث اخیر به انقلاب و گفتمان امام و رهبری  را ادا کرده است .

وی با توجه آگاهی بیشتر دانشجویان گفت: امروزه دانشجویان جزو فرهیختگان مملکت و از افراد آگاه و با دانش مملکت هستند و از باید امروز در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دین خودشان را به نظام ادا کنند. 

قائمی خاطر نشان کرد:  همیشه لزوما صلاح جنگی و نظامی ابزار دفاع از یک گفتمان نیست گفتمان همیشه حراست نظامی ندارد و در شرایطی که اکنون کشور در تحریم و فشار های هم جانبه از هر سو قرار دارد دانشجو می تواند ایفا نقش کند.

وی از امکان تحصیل در دو رشته هم زمان باهم خبر داد و افزود:از ترم آینده دانشجویان می توانند به طور هم زمان در دو رشته در دانشگاه آزاد تحصیل کنند و مجوز این کار اخذ شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز