امام جمعه بهار:

مدیریت‌های جهادی همگی مدیون و مرهون حضور جوانان است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۵:۴۹:۱۸
کد خبر: ۹۳۴۸۱۴
مدیریت‌های جهادی همگی مدیون و مرهون حضور جوانان است
حجت الاسلام ارزنده افزود: در طول این 40 سال هرجا که جوانان انقلابی و ولایتمدار حضور داشتند شاهد درخشش و شور و نشاط بوده‌ایم و مدیریت‌های جهادی همگی مدیون و مرهون حضور جوانان است و خوشحالیم که یک جوان با انگیزه مسئولیت حوزه سنگین ورزش و جوانان را بر عهده می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا صفی زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در نخستین روزهای کاری خود به همراه کارکنان این مجموعه با حجت الاسلام ارزنده امام جمعه بهار دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار صفی زاده گزارشی از عملکرد ورزش این شهرستان ارائه کرد و ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین گفت: خوشبختانه وفاق و همدلی خوبی درجهت رشد و توسعه ورزش شهرستان وجود دارد و امید است با حمایت امام جمعه شهرستان و سایر مسئولین بتوانیم در رسالت خود موفق عمل کنیم.

در ادامه امام جمعه بهار با اشاره به حضور جوانان در عرصه های مدیریتی گفت: بدون شک یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی در 40 ساله اخیر حضور پرشور جوانان در عرصه‌های مختلف دفاعی، اجرایی و مدیریتی بوده است و به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب به دست همین جوانان بوده است.

وی افزود: در طول این 40 سال هرجا که جوانان انقلابی و ولایتمدار حضور داشتند شاهد درخشش و شور و نشاط بوده‌ایم و مدیریت‌های جهادی همگی مدیون و مرهون حضور جوانان است و خوشحالیم که یک جوان با انگیزه مسئولیت حوزه سنگین ورزش و جوانان را بر عهده می گیرد.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه باید به جوانان شهر توجه ویژه ای شود، افزود: امروز جوانان درگیرمشکلات زیادی هستند و هر مسوولی که در این زمینه عمداً کوتاهی کند در پیشگاه الهی جوابگو خواهد بود.

وی گفت :روسا و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی و در صدر آنها رئیس اداره ورزش و جوانان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان، مسئولیت و وظایف سنگینی دارند و در این راه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز