رئیس هیئت تیراندازی استان مطرح کرد:

رایزنی با سرمایه‌گذران برای احداث سایت اهداف پروازی در همدان

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۵:۱۳
کد خبر: ۹۳۶۴۰۳
رایزنی با سرمایه‌گذران برای احداث سایت اهداف پروازی در همدان
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: برای احداث سایت اهداف پروازی با 2 سرمایه‌گذار در حال رایزنی و مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در حاشیه اردوی تیم ملی نوجوانان، نشست رئیس و اعضای هیئت تیراندازی استان همدان با مدیرکل، معاون ورزش قهرمانی و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و نیز سرمربی تیم ملی نوجوانان برگزار شد.

وفاق موجود در هیئت تیراندازی سرلوحه سایر هیئت‌ها شود

مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست با بیان این که زحماتی که رئیس و اعضای هیئت تیراندازی استان در سال‌های اخیر کشیدند به نتایج مثبت و اتفاقات خوبی منتج شده است اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های تیراندازی استان همدان و نیز حضور موفق تیراندازان همدانی در مسابقات مختلف نتیجه کار گروهی و منظم در هیئت استان است.

محسن جهانشیر افزود: حضور مدیرانی مانند دکتر محمودی در رأس هیئت‌های استان مایه مباهات ورزش همدان است.

وی با اشاره به این که از ویژگی‌های هیئت تیراندازی استان همدان وجود وفاق و همدلی میان ارکان هیئت، مربیان و ورزشکاران است گفت: این نوع وفاق و همدلی که در هیئت تیراندازی نمود دارد باید سرلوحه کار سایر هیئت‌های ورزشی استان قرلر بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که کشور وارد یک جنگ اقتصادی شده است عنوان کرد: در این شرایط باید دست به دست هم دهیم تا با کمترین اعتبار بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

جهانشیر با بیان این که تفنگ و تجهیزات تیراندازی وارداتی و قیمت این تجهیزات تابع قیمت قیمت ارز و وضعیت اقتصادی کشور است گفت: در این شرایط مشکلات هیئت تیراندازی ما دوچندان خواهد شد، اما با برنامه‌ریزی و اقدامات خوب هیئت تا کنون برنامه‌ها به خوبی پیش رفته است و خلل و توقفی در این زمینه نداشتیم.

وی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر بی‌فایده بودن میزبانی همدان از اردوی تیم‌های ملی گفت: میربانی از اردوی تیم‌های ملی برای ورز‌ش همدان فواید بسیاری دارد و ورزشکاران همدانی با حضور در کنار ملی‌پوشان و مربیان تیم‌های ملی با جدیدترین مباحث فنی آشنا می‌شوند.

رایزنی با سرمایه‌گذار برای احداث سایت اهداف پروازی

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به این که در 3 سال گذشته سعی کردیم در مسیری روبه رشد حرکت کنیم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین‌ اقدامات هیئت پرهیز از حاشیه و ایجاد وفاق و همدلی در بدنه تیراندازی استان بود.

ناصر محمودی افزود: در یک فرصت طلایی سالن تیراندازی را الکترونیکی کردیم و این سالن در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

وی با اشاره به این که نگاه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های تیراندازی در سطح شهر و استان همدان داریم گفت: تیم‌های آقایان و بانوان همدان امسال با تیراندازان و مربیان بومی در لیگ یک حضور یافتند و در صدر جدول مسابقات قرار دارند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به افزایش قیمت دلار و گران شدن سلاح و تجهیزات تصریح کرد: این موضوع بر پیشرفت تیراندازی در سطح کشور سایه افکنده و امیدواریم مسئولان با ارائه تسهیلات ارزان و اختصاص ارز نیمایی به واردات سلاح و تجهیزات به کمک این رشته ورزشی بیایند.

وی با اشاره به این که همانند برخی از رشته‌های ورزشی این امکان میسر نیست تا از فضای اختصاصی هیئت درآمدزایی کنیم تاکید کرد: از اداره کل ورزش و جوانان درخواست می‌کنیم با توجه به مشکلات موجود نگاه ویژه‌ای به هیئت تیراندازی داشته باشند.

محمودی با اشاره به این که به دنبال احداث سایت اهداف پروازی در همدان هستیم گفت: در این رابطه با دو سرمایه‌گذار در حال رایزنی هستیم.

وی در رابطه با میزبانی همدان از نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان هم گفت: یکی از شروط ما برای پذیرفتن این میزبانی حضور تیراندازان مستعد همدانی در اردو بود که پس از رایزنی با سرپرست تیم‌های ملی و مربیان تیم‌های نوجوانان مقرر شد تیراندازان مستعد همدانی در 2 بخش دختران و پسران در این اردو و اردوی بعدی تیم ملی نوجوانان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این که سرمربی تیم ملی نوجوانان از آمادگی و شرایط فنی تیراندازان همدانی رضایت دارد عنوان کرد: از دل برنامه‌های استعدادیابی و همچنین تیراندازان همدانی که در لیگ حضور دارند جامه‌بزرگ‌ها، قربانی‌ها، موسوی‌ها و شهسواری‌ها بیرون می‌آیند.

محمودی با اشاره به این اعضای هیئت و مرببان ما با کم‌ترین حقوق ممکن و از سر عشق و علاقه در حال خدمت هستند عنوان کرد: اعضای هیئت برای میزبانی از اردوی تیم ملی سنگ تمام گذاشتند و حتی اسکان همراهان تیراندازان را هم پوشش دادیم.

میزبانی همدان از اردوی تیم ملی بی‌نظیر است

سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان ( دختران) نیز در این نشست با اشاره به این که میزبانی همدان از اردوی تیم ملی بی‌نظیر استاظهار داشت: از رئیس تا نایب رئیس بانوان و دبیر هیئت تلاش خود را کردند تا بهترین شرایط را برای این اردو فراهم کنند.

سکینه خدابنده‌لو افزود: در این اردو تعدادی از تیراندازان همدانی هم حضور دارند که از نظر آمادگی و فنی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: هیئت تیراندازی همدان از نظر توسعه زیرساخت‌ها و کسب افتخار برای ورزش همدان بهترین هیئت ورزشی استان است.

سرمربی همدانی تیم ملی نوجوانان با بیان این که علی رغم حضور چند ساله در تهران خودم را همدانی می‌دانم گفت: از مسئولان ورزش استان انتظار دارم نسبت به مربیان و ورزشکاران ملی‌پوش همدانی نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حمایت‌های خود را از آنها دریغ نکنند.

 

 

نظر شما