دستان سرد کودکان کار در یلدای مهربانی گرم می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۴:۳۷
کد خبر: ۹۳۷۵۰۸
دستان سرد کودکان کار در یلدای مهربانی گرم می شود
پیری با اشاره با طرح زنجیره مهربانی مطرح کرد :در نظر داریم با برگزاری جشن هایی برای عموم مردم و فروش بلیت های به نفع کودکان کار بتوانیم یاری گر دستان کوچک این کودکان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ شب آخرین دقیقه آذرماه را ورق می زنیم و شمع های روشن زرد پاییز را فوت می کنیم. 

شب آغاز زمستان است، چراغ خانه ها هنوز بیدارند و خانه نشینان گرد آتش گرم دوستی، نشسته اند و خاطرات دیروز را پلک می زنند.

 آن طرف هندوانه ای که ضربات چاقو خون سرخش را جاری کرده و این طرف مادر بزرگ که تسبیح فیروزه ای رنگش را بارها مرور می کند، همه گرد هم آمده اند تا از روزهای خوب خدا سخن بگویند و به بهانه یلدا این طولانی ترین شب سال، فارغ از پیچ و خم های زندگی همدیگر را به شنیدن خاطرات خوب خویش میهمان کنند.

در آن سوی شهری کودکی در پیچ وخم خیابان های طولانی شهر دنبال روزی خود می گردد، کودکی که شاید خسته شده باشد از نامهربانی های برخی از مردم این شهر،کودکی که شاید او هم دلش می خواست بدون دغدغه از خرج های فردا پدرش  خوراکی های شب یلدا را تهیه وکنار دیگر اعضای خانواده این شب طولانی را کنار هم بگذارند، کودکی به اومی گویند کودک کار ....

در کنار تمام ناملایمات هایی که برای این کودکان وجود دارد وجود دارد،  هستد موسسه ها و افرادی که دست نوازشی بکشد به صورت این عزیزان وشال گرمی باشد بر گردنشان و پایی که آن هارا زودتر به خانه برساند تا انها هم بتوانند دقیقی هر چند اندک لذت باهم بودن در کنار خانواده را بچشند وشاید مقداری کمی شادی در خانه ها ی آنان پدیدار شود.

 در این خصوص امید پیری دبیر موسسه باران مهربانی در گفت و گو با خبر گزاری برنا گفت: چندین سال است که در این شب طولانی در کنار کودکان عزیز کار هستیم و در تلاشیم که دستان گرم کودکان همدانی را دستان سرد این کودکان قرار دهیم که این کودکان هم بتوانند در این شب در کنار خانواده های خود باشند . 

وی با اشاره با طرح زنجیره مهربانی مطرح کرد :در نظر داریم با برگزاری جشن هایی برای عموم مردم و فروش بلیت های به نفع کودکان کار بتوانیم یاری گر دستان کوچک این کودکان باشیم.

 دبیر موسسه باران مهربانی افزود : علاوه بر برگزاری جشن ها توانستیم قردادهایی با چند فروشگاه زنجیره ایدر همدان و هم چنین پنج کافی شاب منعقد کنیم که مقداری از سود فروشگاه و کافی شاپ به این کودکان برسد و ما بتوانیم از طریق این پول ها بسته های حمایتی و تهیه پوشاک و دیگر لوازم ضروری، کمکی هر چند اندک  یلدایی مهربانی را به این کودکان هدیه دهیم .

وی خاطر نشان کرد: افرادی که مایل کمک به این  کودکان هستند می توانند با عضویت در باشگاه این موسسه وفقط با کشیدن کارت بانکی در فروشگاه و کافی شاپ های مذکور ضمن خرید ده در صد ازمبلغ خرید خود را به این عزیزان هدیه دهند.

  وی افزود: هم چنین می توانند از  طریق شماره های حساب های موسسه کمک های را خود را پرداخت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز