مدیر منطقه دو شهرداری همدان خبر داد:

آماده باش و فعالیت شبانه روزی ستاد برف روبی منطقه دو

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۲:۲۰
کد خبر: ۹۳۸۳۴۷
آماده باش و فعالیت شبانه روزی ستاد برف روبی منطقه دو
حامد جلیلوند ازآماده باش کامل و فعالیت شبانه روزی نیروهای ستاد برف روبی در تمام معابر منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل روابط عمومی از منطقه شهرداری منطقه 2، مدیر منطقه 2شهرداری همدان،  با  افزود: در پی اعلام اداره هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان نیروهای ستاد برفروبی این منطقه در آماده باش کامل بوده و با شروع بارش برف عملیات برفروبی و پاکسازی معابر آغاز و معابر منطقه اعم از خیابانهای اصلی و فرعی به همت ستاد برفروبی منطقه 2 بازگشایی شد.

️مدیر منطقه دو  از فعالیت حدود 230 نفر نیروی انسانی در زمینه پاکسازی، برفروبی و یخ زدایی معابر منطقه دو طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: 16 دستگاه بابکت، 11 دستگاه کمپرسی تیغه دار، 10 کامیون و نیسان جهت نمک پاشی و 2 دستگاه گریدر و 2 تیغه نمکپاش مکانیزه مشغول عملیات برفروبی و یخ زدایی از معابر اصلی و فرعی این منطقه بودند.

وی افزود: برای جلو گیری از یخبندان در خیابانهای اصلی منطقه دو بخصوص سطوح شیبدار تعداد 30 مخزن حاوی 2هزار کیسه مخلوط ماسه و نمک تعبیه شده که رانندگان میتوانند در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

️جلیلوند با بیان اینکه در کنار معاونت خدمات شهری منطقه 2 ، مدیران نواحی 3 گانه نیز در امر برفروبی فعایت داشته اند افزود: اقدام به موقع ستاد برفروبی منطقه مورد استقبال شهروندان واقع شد.

️مدیر منطقه 2شهرداری همدان با تأکید بر اینکه در زمان بارش برف از ریختن برف خانه ها به کوچه و معابر خودداری شود از شهروندان درخواست کرد با پارک نکردن خودروهای خود در حاشیه معابر، خادمین خود در شهرداری را در اجرای عملیات برف روبی یاری کنند.

 

نظر شما