رئیس شورای اسلامی شهر همدان

جذب سرمایه گذار، کاهش مشکلات اقتصادی را به دنبال دارد

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۴:۳۱
کد خبر: ۹۴۳۸۲۶
جذب سرمایه گذار، کاهش مشکلات اقتصادی را به دنبال دارد
کامران گردان اظهار کرد: تا زمانی که التزام و اعتقاد قلبی در امر جذب سرمایه گذار و به طور خاص در حوزه مدیریت شهری وجود نداشته باشد؛ کاری از پیش نخواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهرهمدان اظهار کرد: کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با برگزاری این جلسه اقدام ارزشمندی را انجام داده که نیاز است روال کار شورا برای بودجه ریزی های سال های آینده نیز این گونه باشد

کامران گردان اظهار کرد: تا زمانی که التزام و اعتقاد قلبی در امر جذب سرمایه گذار و به طور خاص در حوزه مدیریت شهری وجود نداشته باشد؛ کاری از  پیش نخواهیم برد.

وی تاکید کرد: لازم است مطالب مطرح شده در این جلسه به عنوان سیاست های کلی بودجه سازمان سرمایه گذاری به شهرداری ارائه شود.

گردان همچنین یادآور شد: ضروری است سازمان سرمایه گذاری شهرداری برنامه مناسبی برای بودجه ریزی سال ۹۹ به شورا ارائه دهد تا بتوانیم در جذب سرمایه گذار و تقویت حوزه گردشگری شهر تاریخی همدان برنامه ریزی های خوبی داشته باشیم و در طول سال کمترین اصلاح بودجه یا اضافه کردن تبصره در ذیل بودجه داشته باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز