مراسم یادبود شهید سردارسلیمانی در حسینیه امام (ره) برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۳:۱۳
کد خبر: ۹۴۵۵۷۲
مراسم یادبود شهید سردارسلیمانی در حسینیه امام (ره) برگزار شد
مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و مداحی حاج مجتبی روشن‌روان و با حضور خیل عظیمی مردم ولایت مدار همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بر گردن همه مردم ایران و جبهه مقاومت حق داشت تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و مدافع مظلومان جهان است.

وی با بیان اینکه کلمات و جملات پیام مقام معظم رهبری برای شهادت سردار سلیمانی کم‌نظیر است، به خوی خبیث آمریکا پرداخت و ادامه داد: امام خمینی(ره) در وصیت خود اعلام کردند آمریکا ذاتا تروریست و منشا همه فسادهاست.

فاضلیان با اشاره به اینکه ترامپ با این اقدام خود به دست خود گورش را کند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره)  فرمودند که «آمریکا شیطان بزرگ است» که امروز این جمله شعار همه مستضعفان است.

وی گفت: اگر تا دیشب کسی شک داشت که ممکن است آمریکا دنبال صلح و حقوق بشر است دید که اینها فریبی بیش نیست زیرا ترامپ دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه پیام مقام معظم رهبری چندبعدی است اظهار کرد: مقام معظم رهبری بلافاصله جانشین سردار سلیمانی را انتخاب کردند و بدانید که به زودی اسرائیل نابود و سپاه قدس نماز جماعت را در قدس برپا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز یک خط انقلاب و یک خط ضد انقلاب داریم افزود: یک خط جبهه مقاومت به فرماندهی مقام معظم رهبری داریم و یک ضد جبهه مقاومت که باید در مقابل آن ایستاد.

فاضلیان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی برخی را به شک انداخت اما خون شهید سلیمانی بار دیگر ارزش‌ها را زنده کرد گفت: سردار سلیمانی یک چهره بین‌المللی بود، خونخواه سردار سلیمانی، جبهه مقاومت بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه همانطور که نسخه داعش پیچیده شد نسخه نظام سلطه نیز پیچیده خواهد شد خاطرنشان کرد: ما نقطه‌زن‌ها را هنوز به کار نگرفتیم و به موقع آن را به کار خواهیم گرفت.

​رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اگر استکبار در تاریکی و کورکورانه با اقدام تروریستی سربازان ما را می‌گیرد اما در صحنه نبرد پاسخ آنها را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه امروز همه جبهه مقاومت یمن، لبنان، سوریه و عراق و ... سوگوار سردار سلیمانی هستند افزود: خون این سردار بزرگ مقاومت در منطقه را قوی‌تر خواهد کرد.

فاضلیان گفت: شنبه در مسجد جامع و یکشنبه در مسجد مهدیه مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز