قتل شوهر در اثر حمایت از فرزند

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۷:۳۹
کد خبر: ۹۴۶۱۲۱
قتل شوهر در اثر حمایت از فرزند
مجادله یک زوج جوان بر سر فرزند و سهل‌انگاری زن موجب قتل شوهر با سلاح سرد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مجادله یک زوج جوان بر سر فرزند و سهل‌انگاری زن موجب قتل شوهر با سلاح سرد شد.

سرهنگ محمدباقر سلگی بیان کرد: تاخیر فرزند برای بازگشت به منزل بعد از دادن امتحان، موجب نگرانی مادر شده و او این موضوع را به شوهرش اطلاع داده و خواستار پیگیری موضوع شد.

وی اضافه کرد: پسر ۲۰ دقیقه با تاخیر و همزمان با پدر به منزل رسید و در این هنگام پدر خانواده به علت تاخیر فرزند در بازگشت به خانه و ایجاد نگرانی به تندی با او برخورد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: مادر خانواده برای پیشگیری از درگیری وساطت کرده و با همسرش به خاطر سرزنش فرزندش مشاجره کرد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این هنگام مادر خانواده که یک چاقوی میوه خوری در دست داشت آن را روی سینه شوهرش قرار داده و فشار می دهد که چاقو وارد قلب همسرش شد.

وی بیان کرد: با وجود انتقال مرد ۳۴ ساله به بیمارستان اما تلاش پزشکان برای احیای این مرد جوان نتیجه نداده و این فرد جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: این زن هیچگونه اختلاف قبلی با همسرش نداشت و در جریان این حادثه هم قصد درگیری یا قتل همسرش را نداشته بلکه سهل‌انگاری موجب بروز این حادثه شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: ماموران این زن را بازداشت و تحقیقات اولیه در مورد نحوه بروز این حادثه صورت گرفته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز