کمک ۵۰ میلیونی خیرین نهاوندی به زوجین جوان به یاد سردار سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳:۵۱
کد خبر: ۹۴۷۰۴۳
کمک ۵۰ میلیونی خیرین نهاوندی به زوجین جوان به یاد سردار سلیمانی
دومین مجمع خیرین ازدواج نهاوند با یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و 50 میلیون کمک نقدی و غیر نقدی به زوجین جوان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شامگاه دوشنبه دومین مجمع خیرین ازدواج نهاوند بانام خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ضمن تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خیرین ازدواج برای تشویق جامعه به این امر معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت و شکست‌های ما اراده خدا و نتیجه اعمال ماست، گفت: خداوند یوسف را به مقام عزیز مصر رساند چراکه قدم‌به‌قدم بانام و یاد خدا همراه بود.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه انسان هرچه به وظایف الهی که خداوند بر عهده ما نهاده عمل کند فردا و فرداهایش بهتر می‌شود، گفت:یکی از بهترین کارهایی ک رهبری معظم انقلاب بر آن تأکیددارند جمع‌آوری کمک برای ازدواج محرومین است.

وی با اشاره به اینکه این روزها راز محبوبیت سردار سلیمانی اهداف الهی او بود، گفت: بعد از رحلت امام (ره) تشییع هیچ فرد و شخصی به این شکل با این جمعیت نبوده است.

حجت‌الاسلام مغیثی، تصریح کرد: کسانی که ایمان و عمل صالح انجام می‌دهند محبت آن‌ها در دل مردم می‌افتد.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی بنده صالح خداوند بود و تقوای ایشان عامل محبوبیتش بود، گفت: داعش فتنه‌ای جهانی بود که با حضور بدترین انسان‌های دنیا اداره می‌شد اما به دست سردار سلیمانی نابود شد.

گفتنی است در این مجمع مبلغ 47 میلیون 500 هزار تومان وجه نقد و تعدادی لوازم خانگی به ارزش 4 میلیون تومان توسط خیرین به یاد خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمع آوری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز