استاندار همدان در نشت با مجمع جوانان استان همدان مطرح کرد:

توسعه سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی در جامعه بدون جوانان و کمک آن ها امکان پذیر نیست

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶:۵۷
کد خبر: ۹۴۷۶۰۲
توسعه سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی در جامعه بدون جوانان و کمک آن ها امکان پذیر نیست
سید سعید شاهرخی گفت:برای تحقق همه جانبه اهداف در جامعه، جوان باوری باید در همه جامعه نهادینه بشود، باور من این است که توسعه سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی در جامعه بدون جوانان و کمک آن ها امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در دیدار با اعضای مجمع جوانان که صبح امروز در دفتر استانداری برگزار شد گفت:برای تحقق همه جانبه اهداف در جامعه باید به قشر جوان اهمیت داد و از آن ها در سمت هایی مختلف استفاده بکنیم.

وی افزود:باور من این است که توسعه سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی در جامعه بدون جوانان و کمک آن ها امکان پذیر نیست.

شاهرخی با اشاره اینکه نیروی انسانی مهم ترین مهره در توسعه اهداف است مطرح کرد: نیروی انسانی از مهم ترین مهره ها برای تحقق اهداف نیروی انسانی می باشد و بین اقشار مختلف، توانمند ترین قشر، جوان است که به جهت ساختاری فکری و جسمی بالاترین توانمندی ها را دارا می باشند.وی خاطر نشان کرد : اگر جوانان در کنار ما نباشند اهداف ماهم محقق نخواهد و اگر هم محقق شود در جهت اهداف نخواهد بود.استاندار همدان گفت:به مدیران استان و همه ی کسانی که جایگاهی دارند توصیه می کنم که از جوان ها استفاده کنند و به جوان ها اجازه بدهند که وارد حوزه های مختلفی کار شوند ونتیجه این امر دست یافتن به اهداف ارزشمند خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل مجمع جوانان افزود:بسیار خوشحالم که در این جمع قرار دارم وبا کمال افتخار از حوزه جوانان و در هر ساختاری حمایت خواهم کرد.

 

نظر شما