معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان

از طرح هرروستا یک سمن استقبال می کنیم / مدیران باید دستیاران جوان داشته باشند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۷:۵۰
کد خبر: ۹۴۷۸۶۰
از طرح هرروستا  یک سمن استقبال می کنیم / مدیران باید دستیاران جوان داشته باشند
مصطفی آزادبخت گفت : از طرح هر روستا یک سمن استقبال و حمایت می کنیم و از فرمانداران می‌خواهیم که همکاری لازم را با مجمع جوانان استان داشته باشند.

Matin:

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پنجمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال جاری گفت: از طرح هر روستا یک سمن حمایت  می کنیم واز فرمانداران می‌خواهیم در ایجاد سمن ها در حوزه روستایی همکاری لازم را با دستگاه ورزش و جوانان داشته باشند.

صالح جهانگرد ضمن ارائه گزارشی در این نشست افزود: مجمع جوانان استان با 127 سمن فعال در سطح استان و بیش از280 سمن در شرف تاسیس، در حال فعالیت می باشد  که در حال حاضر جوانان بسیاری در قالب فعالین اجتماعی سازمانهای مردم نهاد در حال فعالیت می باشند، همچنین بااجرای طرح هرروستا یک سمن باهمکاری فرمانداران و بخش داران، هدف های جوانان در کمک به تعالی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روستا ها، محقق خواهد شد.

رییس مجمع جوانان استان درخصوص اقدامات انجام شده دردوره قبل افزود : درحوزه جوانان بیش 100 جلسه تشکیل دادیم، میزبانی دوره های ملی توانمندسازی جوانان و برگزاری جلسات با وزیر ورزش و جوانان، برگزاری جلسه های  توان افزایی در رسانه ها و هم چنین  فعال کردن خبر گزاری برنا از جمله بزرگترین افتخارات واقدامات در این حوزه است که توانستیم به انجام برسانیم و تا پایان سال 98برنامه هایی در جهت   پتاسیل و هم افزایی بیبشتر  در همه ی حوزه ها خواهیم شد

مالک زارعی عضو مجمع جوانان استان  ضمن تاکید بر لزوم حمایت مالی ومعنوی در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای،عنوان کرد: با توجه به اینکه  همدان دبیر خانه فضای مجازی و سواد رسانه ای کشور در حوزه جوانان است و همچنین اعضای مجمع جز بهترین ها هستنند درخواست حمایت های مادی و معنوی را داریم  هستند، هم چنین  تقاضا داریم  روند اخذ تسهیلات کار آفرینی را حوزه اشتغال و فرهنگ را تسهیل کنید  تا جوانان و کار آفرینان بتوانند بهتر عمل کنند.

سید سحر موسوی یکی دیگراز اعضای مجمع ضمن انتقاد از عدم همکاری سازمانها و ارگان ها با سمن ها و جوانان گفت: از آقای ازاد بخت در خواست دارم که دستوری به ادارات و سازمان ها و ارگان ها مبذول فرمایند که با مجمع جوانان همکاری لازم را داشته باشند .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه بودجه مجموعه ورزش و جوانان در بحث جوانان، اعتباری محدود می باشد  در خواست داریم از محل بودجه استانی اعتباراتی برای سمن های استانی در نظر گرفته شود .

فرزاد سوری از اعضای دیگر مجمع افزود: استفاده از جوانان در بخش هایی اجرایی مدیریتی و ظرفیت انسانی موجب آینده مدیریتی نظام خواهد شد  و بایستی با آموزش جوانان را برای کار دولت آماده کنند و باید از این ظرفیت استفاده کنند .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: از طرح هر روستا یک سمن حمایت  می کنیم واز فرمانداران می‌خواهیم در ایجاد سمن ها در حوزه روستایی همکاری لازم را با دستگاه ورزش و جوانان داشته باشند.

آزادبخت با بیان اینکه قوانین سخت گیرانه دغدغه جوانان برای دریافت تسهیلات است، بیان کرد: اخذ تضمین برای پرداخت تسهیلات به جوانان درست و جزء قوانین بانک ها است اما انتظار داریم با راهکارهای مناسب بستر بهره مندی جوانان را مهیا سازند.

وی در ادامه افزود : مسیر راه توسعه بدون اعتماد به جوانان محقق نخواهد شد و مدیران باید در تمام حوزه ها به جوان اعتماد و اطمینان کنند و دستیارجوان خود را معرفی کنند تا ضمن کسب تجربه جوانان، مدیران هم بتواند از ظرفیت بالای جوانان بهره ببرند.

آزادبخت در قالب مصوبه ستاد، خواستار دعوت اعضای مجمع جوانان در جلسات راهبردی دستگاه ها و بهره از توان جوانان این مجمع در حوزه مشورتی و تصمیم گیری دستگاه هاشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز