در مجمع انتخاباتی ورزش کارگری استان همدان رقم خورد

ورزش کارگری، عاملی برای سلامتی و نشاط فعالان کسب و کار/ نوری رییس هیات ورزش کارگری استان شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۵:۱۳
کد خبر: ۹۴۹۲۲۱
ورزش کارگری، عاملی برای سلامتی و نشاط فعالان کسب و کار/ نوری رییس هیات ورزش کارگری استان شد
نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت : سلامت جامعه کار و تولید در گروه سلامت روح و جسم کارگران است و ورزش کارگری، عاملی برای سلامتی و نشاط فعالان کسب و کار بشمار می آید.

به گزارش برنا از همدان، بیژن خراسانی در جلسه مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزشی کارگری استان همدان، با بیان اینکه ترویج ورزش همگانی در جامعه کارگری موجب افزایش نشاط و ارتقا بهره وری می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهد و سلامت‌جامعه و تولید در گرو سلامت کارگران است باید بیش از این به ورزش‌ کارگران توجه داشت.

وی با اشاره به این‎که خیلی‎ها در ورزش کشور به این نکته اشاره می‎کنند که چرا ورزش کارگری باید دنبال قهرمانی برود، عنوان کرد: در سخنان مقام معظم رهبری نیز گفته شده که اوج کار همین قهرمانی‎هاست که باعث می‎شود در میان دیگر اقشار نیز انگیزه ایجاد شده و دنبال ورزش بروند.

نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگریادامه داد: در چند سال اخیر چند باری مورد لطف قرار گرفتیم که یکی‎از آن‎ها اعزام تیم ملی به اسپانیا بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پای کار ایستادند و برای اولین بار تیم ملی به مسابقات اعزام شد، چراکه در سفرهای قبلی هر تیمی که اسپانسر یا حامی مالی داشت اعزام می‎شد؛ در 3 دوره از مسابقات جهانی کارگری رتبه نهم را داشتیم که با حمایتها و زحمات هیاتهای استانها در دوره اخیر عنوان سوم را کسب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با تاکید براینکه توجه مسئولین به ورزش کارگری منجر به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می شود ،خاطر نشان کرد: حضور جامعه کارگری باعث موج آفرینی در ورزش خواهد شد و یقینا در تولید، اشتغال، شادابی و نشاط جامعه کارگری تأثیر موثرخواهد گذاشت.

در این مجمع انتخاباتی ، صادق نوری مدیر باشگاه کارگران همدان به عنوان تنها کاندیدا، با کسب 21 رای از 21 آرای موجود، بعنوان رییس هیات ورزش کارگری استان همدان انتخاب و رای اعتماد مجمع را گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز