سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

تیم فوتبال شهرداری همدان شخصیت صعود به لیگ یک را دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۵:۰۴
کد خبر: ۹۴۹۸۶۵
تیم فوتبال شهرداری همدان شخصیت صعود به لیگ یک را دارد
هادی گل محمدی گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان هفته به هفته بهتر شده و نشان داده‌ایم شخصیت صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را داریم.

 سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به پیروزی این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر تیم فوتبال میلاد مهر تهران تنها برای کسب ۳ امتیاز قدم به میدان مسابقه گذاشتیم و چاره‌ای نیز به جز کسب پیروزی نداشتیم.

وی افزود: گل دقایق نخست تیم فوتبال میلاد مهر تهران برخلاف جریان بازی کمی ما را دچار شوک کرد اما حملات همه جانبه‌ای که در همین نیمه انجام دادیم توانستیم با تساوی به رختکن مسابقه برویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نیمه دوم این مسابقه گفت: در نیمه دوم نیز باز هم برخلاف جریان بازی و بر روی یک اشتباه ساده گل بدی را دریافت کردیم اما خوشبختانه خیلی زود توانستیم گل تساوی را باز هم به ثمر برسانیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بعد از این گل یکپارچه حمله شدیم که گل سوم را نیز به ثمر رساندیم بعد از این گل اخراج بازیکن ما کمی جریان بازی را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد تحت فشار قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه دو بار در این مسابقه کامبک زدیم، بیان کرد: بعد از گل سوم در وقت های اضافه این نیمه گل چهارم را هم به ثمر رساندیم در فوتبال تیمی که دو بار عقب بیافتد و بتواند دوباره بازگردد نشان از شخصیت و روحیه بالای بازیکنان دارد که ما نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان شخصیت خوبی پیدا کرده و هفته به هفته بازی بهتری را ارائه می‌دهیم و قطعاً شخصیت صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را داریم.

وی با اشاره به داوری دیدار برابر میلاد مهر تهران گفت: به نظرم داور عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با سوت‌های اشتباه هر دو تیم را عصبی کرد و نتوانست به خوبی بازی را کنترل کند.

گل‌محمدی افزود: داور با استفاده بیش از حد از کارت‌های خود به دنبال کنترل بازی بود که دور بودن بیش از حد از صحنه‌ها جو بازی را برهم ریخت.

وی با اشاره به پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: پیش از دیدار برابر میلاد مهر تهران ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و مجموعه پرداختی تیم به ۲۰ درصد رسید که جا دارد از شهردار، رییس و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: البته انتظار حمایت‌های مالی و معنوی بیشتر داریم تا بتوانیم روند رو به رشد خود را همچنان ادامه دهیم در فوتبال امروز تزریق به موقع منابع مالی در روحیه و انگیزه بازیکنان بسیار تاثیرگذار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز