کسب رتبه برتر آبفار همدان در حوزه کنترل کیفیت و بهداشت آب شرب

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۲:۳۸
کد خبر: ۹۴۹۸۷۰
کسب رتبه برتر آبفار همدان در حوزه کنترل کیفیت و بهداشت آب شرب
سلگی از کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در سال 97 در حوزه کنترل کیفی و بهداشت آب شرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ رئیس اداره کنترل کیفی و امورآزمایشگاه‎های شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان با بیان اینکه این نوع ارزیابی برمبنای چند شاخص کلیدی انجام شده است،گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی همدان، از سال گذشته 8 آزمایشگاه مستقر در سراسر استان با بررسی 2 هزارو 700 نمونه آب از 900 روستا به بررسی کیفیت آب روستاهای استان پرداختند.

وی ادامه داد: پس ازجمع آوری وثبت اطلاعات درسامانه جامع مدیریت آزمایشگاهی کشور؛ شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در حوزه کنترل کیفیت و بهداشت آب؛ رتبه برتر را کسب نمود.

سلگی همچنین با بیان اینکه دربحث ایمنی آب، آبفاراستان همدان توانست رتبه پنجم را در سطح کشوراز آن خود کند؛عنوان کرد:این موارد موید کیفیت نسبی و ایمنی آب شرب در روستاهای استان می باشد.

وی با بیان اینکه درارزیابی ایمنی آب، مجتمع سنگستان به صورت پایلوت مورد بررسی قرار گرفت،خاطرنشان کرد: این مجتمع، 6 روستای استان را تحت پوشش دارد که در این رابطه منابع آب،مخازن و تهدید ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی در نهایت بیان کرد: تمامی اطلاعات جمع آوری شده در شهرستانها، پس از جمع بندی به سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی کشور ارسال شد که پس از بررسی های صورت گرفته در حوزه کنترل کیفی و بهداشت آب رتبه برتر و در حوزه ایمنی آب نیز  شرکت توانست رتبه پنجم کشور را از آن خود کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز