طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در استان همدان اجرا می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۵۱۱۸۶
طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در استان همدان اجرا می‌شود
ضمیری کامل گفت: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» برای توسعه ورزش‌های همگانی در سه مرحله از اول بهمن ماه تا ۲۰ فروردین سال آینده همزمان با سراسر کشور درهمه شهرستان‌های استان همدان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای ادارات شهرستان‌های همدان صبح امروز نشست هماهنگی ستاد اجرای طرح ملی «فجرتا نوروز» برگزار شد.    

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این نشست توجه به سلامت و نشاط عمومی جامعه را از برنامه‌های مهم ورزش و جوانان دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح ملی فجر تا نوروز برای توسعه ورزش‌های همگانی در همه شهرستان‌ها طراحی شده است.

عباس قهرمانی با بیان اینکه در قالب این طرح برنامه‌های متنوع وجذاب ورزشی تدارک دیده است افزود: طرح ملی فجر تا نوروز برای ارتقاء سلامت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی برگزار  می‌‌شود که پیش بینی می‌شود  بیش از نیمی از جمعیت شهرستان‌ها در آن مشارکت کنند.

در ادامه رئیس ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه طرح فجر تا نوروز از اول بهمن تا 20 فرودین سال آینده با هدف حضور گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: طرح ملی فجر تا نوروز در سه مرحله از  اول بهمن ماه تا 20 فروردین 99 همزمان با سراسر کشور درهمه  شهرستان‌های  استان همدان برگزار می‌شود.  

ضمیری کامل فزود: این طرح در 2 بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است.  

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده روی، دو چرخه‌سواری، کوه‌روی،دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای این طرح است.

رئیس گروه ورزش همگانی استان تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط ادارات ورزش و جوانان  هر شهرستان طبق جدول زمانبندی تعیین شده در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ هر هفته به‌ویژه روزهای تعطیل تا 20 فروردین ماه99 برگزار می‌شود.

 

نظر شما