مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان

روابط عمومی ها باید برای حفظ و ارتقای جایگاه خود تلاش کنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۳:۲۸:۴۲
کد خبر: ۹۵۲۱۵۲
روابط عمومی ها باید برای حفظ و ارتقای جایگاه خود تلاش کنند
حبیبی گفت: روابط عمومی ها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در جمع روابط عمومی های استان  از شرکت ضعیف روابط عمومی های استان در طرح ارزیابی انتقاد کرد و گفت: با وجود تسهیل و روان سازی فرآیند مذکور، تنها ۵۲ نفر گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه این طرح ارسال کرده اند. 

عضویت در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات گلایه دیگر فاطمه حبیبی بود و تاکید کرد: تا پایان بهمن همه دستگاه های اجرایی موظف به عضویت در این سامانه هستند و کسانی که پیشتر عضو بودند باید به درخواست ها و شکایت های مردمی پاسخ بدهند. 

به گفته وی روابط عمومی ها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند. 

حبیبی تعامل و مشارکت با رسانه های استان را به روابط عمومی ها توصیه کرد و گفت: روابط عمومی ها رسانه های مکتوب و مجازی را در کنار خود حفظ کرده و کمبود نیرو در این پست را از این طریق جبران کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز