سلسله کارگاه‌های آموزش فرهنگ شهروندی با موضوع محیط زیست در شهرداری همدان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۳:۳۲:۴۵
کد خبر: ۹۵۲۱۶۰
سلسله کارگاه‌های آموزش فرهنگ شهروندی با موضوع محیط زیست در شهرداری همدان برگزار شد
حسین رضایی گفت: این سازمان با مشارکت سمن‌های فعال در زمینه محیط زیست اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های اموزش شهروندی کرده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان این که توسعه آموزش فرهنگ شهروندی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است اظهار داشت: سلسله کارگاه‌های آموزش فرهنگ شهروندی به صورت مستمر در فرهنگسراهای این سازمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه‌ها برای عموم شهروندان، و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

رضایی با بیان این که توجه به حفظ محیط زیست از ضرورت‌های امروز جوامع بشری است گفت: به همین دلیل در هفته گذشته کارگاه‌های آموزش شهروندی سازمان با موضوع محیط زیست برگزار شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: کارگاه آموزش شهروندی که 

روز چهارشنبه 25 دیماه در فرهنگسرای راه کربلا برگزار شد به بررسی مضرات زیست محیطی استفاده از ظروف یکبار مصرف اختصاص داشت.

رضایی عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و فعالیت‌های مربوط به خانه‌تکانی، روز پنجشنبه 26 دیماه نیز کارگاه آموزش شهروندی فرهنگسرای پرواز به اموزش نحوه صحیح استفاده از شوینده‌های شیمیایی اختصاص داشت.

وی تاکید کرد: سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست ( لوتوس) برای برگزاری این کارگاه‌های آموزشی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مشارکت و همکاری دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز