معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

روابط عمومی ها از ورود به مقوله تبلیغات انتخابات و جانبداری از جناح خاص خودداری کنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۳:۳۷:۲۶
کد خبر: ۹۵۲۱۶۸
روابط عمومی ها از ورود به مقوله تبلیغات انتخابات و جانبداری از جناح خاص خودداری کنند
|آزادبخت خطاب به روابط عمومی ها گفت: از ورود به مقوله تبلیغات انتخابات و جانبداری از جناح و گروه خاص سیاسی پرهیز کرده و به طور کامل بی طرف باشند و پخته و حساب شده عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در جمع روابط عمومی های استان به اهمیت آن اشاره کرد و از آنها خواست در این برهه خاص به صورت ریشه ای و غنایی برای شفاف سازی و آگاهی مردم از هم اینک برنامه ریزی کنند. 

وی خطاب به روابط عمومی ها گفت: از ورود به مقوله تبلیغات انتخابات و جانبداری از جناح و گروه خاص سیاسی پرهیز کرده و به طور کامل بی طرف باشند و پخته و حساب شده عمل کنند. 

آزادبخت خاطرنشان کرد: تمام جوسازی های دشمنان و برای خدشه در انتخابات است و نباید اجازه بدهیم گلایه های داخلی دستاویز توطئه دشمنان شود و در این راستا روابط عمومی ها نقش پررنگ و موثری دارند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی هرگز کهنه نمی شود و روابط عمومی ها باید آگاهانه و منطقی مردم را اهداف و دستاوردهای انقلاب آگاه ساخته و در اینباره خلاقیت و نوآوری به خرج داده و بهترین ایده را عملی کنند. 

وی علاوه بر توصیه های سیاسی، اندرزهای دیگری هم برای روابط عمومی ها داشت و گفت: پیش از هر چیز به خود توجه کرده و تحکیم بنیان خانواده را در اولویت قرار دهند و با این کار توان و انرژی لازم را برای فعالیت در سازمان خود داشته باشند.

آزادبخت رمز موفقیت این افراد را در خودسازی و ارتباط شفاف و دوستانه با اعضای خانواده دانست. 

 

نظر شما