رییس شورای شهر بهار:

شورای بهار با جدیت از ورزش حمایت می‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۷:۲۰
کد خبر: ۹۵۲۲۵۸
شورای بهار با جدیت از ورزش حمایت می‌کند
حسین فیض الهی گفت: ورزش یکی از مهمترین عوامل معرفی قابلیت‌های یک شهر به دیگر نقاط کشور است و از این رو شورای اسلامی بهار با جدیت از ورزش شهرستان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ رئیس شورای شهر بهار روز شنبه در دیدار با سرپرست ورزش و جوانان این شهرستان گفت: بسیاری از جوامع و کشورها تلاش دارند به واسطه کسب عناوین قهرمانی نامی برای خود در جهان دست و پا کنند و از این امر بهترین استفاده را می‌برند.

وی اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری بهار در راستای نشاط شهر با جدیت از گسترش ورزش حمایت می کند.

فیض الهی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر بهار در نهادینه کردن فرهنگ ورزش عمومی، مشارکت با اداره ورزش و جوانان در برگزاری برنامه های همگانی خواهد بود.

سرپرست ورزش و جوانان بهار نیز در این دیدار با اشاره به ترویج برنامه های همگانی گفت: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» برای توسعه ورزش‌های همگانی در سه مرحله از اول بهمن ماه تا ۲۰ فروردین سال آینده همزمان با سراسر کشور در بهار برگزار می شود

وی با بیان اینکه در قالب این طرح برنامه‌های متنوع وجذاب ورزشی تدارک دیده است افزود: طرح ملی فجر تا نوروز برای ارتقاء سلامت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی برگزار  

 صفی زاده افزود: این طرح در 2 بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است.  

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر پیاده روی، دو چرخه‌سواری، کوه‌روی،دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و ایستگاه‌های ورزشی در جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای این طرح است.

سرپرست ورزش و جوانان بهار تصریح کرد: این برنامه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ هر هفته به‌ویژه روزهای تعطیل تا 20 فروردین ماه99 برگزار می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز