کارگاه تولیدی کف پوش بتنی در شیرین سو راه اندازی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۶:۲۱
کد خبر: ۹۵۳۷۳۰
کارگاه تولیدی کف پوش بتنی در شیرین سو راه اندازی شد
شهردار شیرین سو از ایجاد اشتغال در شیرین سو با راه اندازی کارگاه تولیدی کف پوش بتنی توسط شهرداری خبر داد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت کارگاه تولید کف پوش بتنی شهرداری با ظرفیت تولیدی ۱۵۰۰ متر مربع و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای پانزده نفر آغاز به کار کرد.

وی هدف از راه اندازی این کارگاه را ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، بهره گیری مناسب و بهینه از منابع انسانی شهرداری و اشتغالزایی برای شهروندان عنوان کرد و گفت محصولات کارگاه برای استفاده در پروژه های عمرانی شهرداری بویژه بهبود عبور و مرور و پیاده راه سازی استفاده میشود.

وی با اشاره به حجم بالای تولید محصول گفت برنامه ریزی صورت گرفته بر آن است که علاوه بر مصارف داخلی شهرداری، امکان عرضه محصولات تولیدی به محیط های بیرونی را داشته باشیم لذا آمادگی انعقاد قرارداد فروش محصولات با سایر شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین اشخاص حقیقی را داریم.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت محصولات تولیدی افزود محصولات تولیدی کارگاه شهرداری در شرایط آزمایشگاهی از مقاومت قابل قبولی برخوردار بودند. 

به گفته موسوی تنوع، رنگ بندی و طرح های مختلف و استحکام محصولات این امکان را برای ما مهیا میکند که با حضور در نمایشگاه های مختلف با تولید کنندگان استانی و ملی به رقابت بپردازیم.

موسوی در ادامه به ظرفیت ها و استعداد های تولیدی شهرداری شیرین سو پرداخت و گفت در حال حاضر شهرداری شیرین سو علاوه بر کارگاه تولید کف پوش بتنی، کارگاه تولید المان نوری، کارگاه تولید تابلو های معرفی مسیر و کارگاه تولید المان شهری را راه اندازی کرده ولی عرضه عمومی ندارد و فعلا فقط برای مصارف داخلی شهرداری و شهرآرایی استفاده میشود.

وی در ادامه به شرایط تولید انبوه محصولات پرداخت و افزود در صورت تامین منابع مالی، حمایت مسئولین و بازاریابی مناسب ظرفیت تولیدی کارگاه ها را افزایش خواهیم داد تا هم سهم کارگاه از ایجاد اشتغال را افزایش دهیم و هم برای شهرداری درآمد پایدار ایجاد کنیم.

شهردار شیرین سو در پایان به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه و شهرداری ها اشاره کرد و گفت در شرایط فعلی توسعه درون زا رمز برون رفت از بحران های اقتصادی است و با راه اندازی کارگاه های تولیدی می‌توان علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری در اشتغالزایی نیز ایفای نقش کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز