مدیرعامل شرکت برق استان همدان :

دو نیروگاه با اعتبار ۱۶۰میلیارد تومان در همدان افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۳:۰۴
کد خبر: ۹۵۳۷۵۰
دو نیروگاه با اعتبار ۱۶۰میلیارد تومان در همدان افتتاح شد
محمد مهدی شهیدی از افتتاح دونیروگاه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه برقی در همدان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازهمدان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان روز سه شنبه یکم بهمن ماه در آیین افتتاح پروژه های توسعه ای شرکت های توزیع برق با حضور وزیر نیرو در همدان، با بیان اینکه امروز دو نیروگاه با هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان در استان همدان افتتاح شد، تصریح کرد: نیروگاه خورشیدی کبودراهنگ با حضور معاون وزیر نیرو به بهره برداری رسید که با افتتاح این نیروگاه ششمین نیروگاه خورشیدی استان همدان وارد مدار می شود.

وی افزود: همدان رتبه برتر احداث نیروگاه خورشیدی را دارا می باشدو ۳۵ مگاوات موافقت نامه تبادل شده و ۱۳۰ مگاوات پروانه ساخت صادر شده است.

شهیدی بیان کرد: تا پایان سال ۹۷ در استان همدان ۷۳۸ هزار مشترک وجود داشت که از طریق ۱۸ هزار کیلومتر خط انتقال و ۱۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات ترانسفورماتور تأمین شد.

وی افزود: خوشبختانه سال98 توانستیم سالی بدون خاموشی در همدان داشته باشیم.

وی با اشاره به سهم اندک از استفاده حلقه های چاه استان همدان افزود: ۶۹۰۰ حلقه چاه کشاورزی در استان همدان وجود دارد که بیشترین میزان مصرف چیزی حدود ۳۳ درصد برق استان در بخش کشاورزی است و ۱۴ درصد از ظرفیت انرژی استان در بخش صنعت استان مصرف می شود.

شهیدی با اشاره به عملکرد خوب استان همدان افزود : در سال گذشته تلفات انرژی ۱۰.۷ درصد بوده که کمتر از میانگین کشوری است و در ۹ ماهه امسال تلفات انرژی استان ۱۰.۳ درصد بوده که باید تا پایان سال به ۱۰ درصد برسد.

وی در ادامه گفت: در ۹ ماهه امسال وصول مطالبات شرکت توزیع برق استان همدان ۹۲ درصد بوده که نسبت به سال گذشته سه درصد افت داشته است.

رئیس: همچنین در سال 99 دو پست با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان ایجاد شده که  بهربرداری خواهد رسیدوبا افتتاح این پست ها مشکل ضعف ولتاژ در رینگ اول همدان، قهاوند و ملایر مرتفع خواهدشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در پایان گفت: براساس سند توسعه استان همدان ۴۳ مگاوات برق در راستای تأمین برق شهرک ها و نواحی صنعتی استان پیش بینی شده که تاکنون ۲۰ مگاوات آن اجرایی شده و ۲۳ مگاوات در دست اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز