رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

اقدامات اولیه ستاد اسکان نوروزی همدان انجام شده است/ ۸ اتوبوس گردشگری آماده خدمت‌رسانی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۶:۳۷
کد خبر: ۹۵۵۶۸۲
اقدامات اولیه ستاد اسکان نوروزی همدان انجام شده است/ ۸ اتوبوس گردشگری آماده خدمت‌رسانی می‌شوند
وجدی هویدا گفت: اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی سال 99 تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با برنا گفت: اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی سال 99 تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت.

روح‌الله وجدی  هویدا با اشاره به آمادگی شهرداری همدان برای سال 99 و استقبال از میهمان نوروزی اظهار داشت: اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی شهرداری همدان با حضور معاون خدمات شهری و سایر مدیران سازمان‌ها جهت برنامه‌ریزی مناسب جهت میزبانی از میهمانان نوروز 99 در تالار قرآن همدان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه به لزوم آماده‌سازی سطح شهر، بهداشت شهری، آماده‌سازی ورودی و خروجی‌های شهر همدان و سایر  موضوعات مهم در این زمینه پرداخته شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به سایر خدمات ارائه شده در بازه زمانی تعطیلات نوروزی گفت: 8 دستگاه اتوبوس گردشگری به شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: همچنین اجرای برنامه‌های نوروزی از جمله جشن‌های مناسبتی را در سطح شهر و مناطق برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات متعدد بیان کرد: از همکاری تمامی ادارات و سازمان‌های مختلف به جهت همکاری مناسب با ستاد اسکان نوروزی سال 99 تشکر می‌کنیم و این جلسات به طور مداوم تا پایان سال برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به دنبال یکپارچه‌سازی سازمان‌ها و مناطق شهرداری همدان هستیم تا از هزینه‌های مضاعف جلوگیری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز