مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد:

۴۱۰ برنامه در ایام دهه فجر ۹۸ در همدان اجرا خواهد شد / پیست اسکی تاریک دره دوباره فعال می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۸:۱۶
کد خبر: ۹۵۶۷۷۰
۴۱۰ برنامه در ایام دهه فجر ۹۸ در همدان اجرا خواهد شد / پیست اسکی تاریک دره دوباره فعال می شود
محسن جهانشیر گفت :برای ایام دهه فجر 410برنامه پیش بینی شده که 330برنامه ورزشی،70برنامه در حوزه جوانان و 10برنامه مشترک اجرا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره  آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی مطرح کرد:باهمت حوزه ورزش و جوانان استان، بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی و هویتی پیش بینی شده است.

 وی افزود:دهه فجر انقلاب اسلامی، امسال با رنگ و بوی ویژه ای برگزار خواهد شد، و  در دهه فجر  پاسداشت و زنده نگداشتن مقام شهید سپهبد سلیمانی را خواهیم داشت  و در دهه فجر امسال به مدت بیشتری برگزار خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد:مجموعه برنامه های فرهنگی ویژه جوانان، توسط مجمع جوانان استان همدان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

جهانشیر با اشاره410 عنوانبرنامه های پیش بینی شده ایام دهه فجر افزود :در نظر داریم برای ایام دهه فجر 14روز برنامه داشته باشیم که 410برنامه در نظر گرفته شده که 330برنامه ورزشی ،70برنامه حوزه جوانان و 10برنامه شاخص مشترک خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به رویداد ملی شکوه ایرانیان که در همدان هم برگزار خواهد شد مطرح کرد:برنامه شکوه ایرانیان که این برنامه برای دوستی ایران و چین در نظرگرفته شده اداره ورزش و جوانان در نظر دارد در این رویداد ملی ورزش های زمستانی همدانی را شهر ها دیگر و هم چنین کشور چین معرفی کند.

جهانشیر از راه اندازی پیست اسکی تاریک خبر داده و گفت:با توجه به نزدیکی که این پیست به مرکز استان دارد و اثری که در حوزه گردشگری دارد تمام تلاشمان را کردیم و با اعتبار بالغ دو ملیارد پیست اسکی را بار دیگر راه اندازی کردیم و همه ی علاقمندان به این ورزش می توانند از آن استفاده کنند.

او در ادامه گفت : در نظر داریم که از این پیست به صورت مستمر و در همه ی فصول سال استفاده کنیم و بعد از پیست اسکی در زمستان برنامه ایی که با ایجاد چمن در فصل تابستان هم علاقمندان به این ورزش از امکانات این پیست استفاده کنند.

وی با ابراز خوشحالی از طرح هر روستا یک سمن افزود:مهم ترین خبری که در مجمع ها و سمن هایی وجود دارد طرح هر روستا یک سمن می باشد که این طرح در1080روستایی که بالای 800نفر جمعیت دارند در حال اجرا می باشد .

وی افزود:در روز12 بهمن ماه  برنامه رژه موتور سواران و اتومبیل رانان بصورت نمادین در سطح شهر اجرا خواهد شد.

جهانشیر با تاکید براین که باید به جوانان در حوزه های مختلف اعتماد شود افزود:در روز16بهمن از41مدیر جوان انقلابی تقدیر خواهیم کرد که این امر سرآغاز اعتماد به جوانان در تمام حوزه های کلان کشوری بشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز