رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان همدان

نیازمند اختصاص سالن های ورزشی به جانبازان و معلولین هستیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۶۰۵۹۹
نیازمند اختصاص سالن های ورزشی به جانبازان و معلولین هستیم
قربانیان گفت: نیازمند اختصاص سالن های ورزشی برای این قشر ورزشکار هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان همدان در شورای ورزش همگانی استان


پروین قربانیان افزود: امروزه قشر جانباز و معلول جامعه نیازمند توجه بیشتر هستند و از دستگاه های اجرایی می خواهیم بخشی از ساعات فعالیت سالن های سرپوشیده خود را در اختیار این قشر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه توجه به توسعه ورزش جانبازان و معلولان منجر به ارتقا سطح امید به زندگی و اعتماد به نفس آنها می شود، گفت: ایجاد فضای ورزشی مناسب، اختصاص درصدی از بودجه برای مناسب سازی فضای ورزشی، برگزاری مسابقات درون سازمانی و تلاش برای توانمندسازی این قشر ورزشکار جزو آیین نامه اجرایی است و ۲۰ دستگاه اجرایی باید در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.

قربانیان خاطرنشان کرد: از رسانه ها درخواست می کنیم که افراد فعال و موفق ورزش جانبازان و معلولان را معرفی و توانمندی آنها را برجسته سازند تا الگویی برای سایر افراد و ترغیب جهت حضور گسترده در برنامه های مختلف ورزشی باشند.

وی از آموزش و پرورش و بیاد شهید نیز خواست در زمینه استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی معلولان برنامه ریزی های لازم را تدوین سازند.

قربانیان خاطرنشان کرد: از شهرداری نیز خواستار اختصاص فضایی برای تبلیغ حوزه ورزش جانبازان و معلولان هستیم ضمن اینکه از دستگاه ورزش استان می خواهیم زیرساخت های لازم برای حضور بیشتر ورزشکاران این بخش در سالن ها و فضاهای ورزشی را مهیا سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز