رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان:

شورای اجتماعی محلات بستر خوبی برای آموزش های شهروندی در حوزه آتش‌نشانی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۹:۰۴
کد خبر: ۹۶۲۲۹۶
شورای اجتماعی محلات بستر خوبی برای آموزش های شهروندی در حوزه آتش‌نشانی است
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: از ظرفیت شورای اجتماعی محلات به جهت آموزش‌های آتش‌نشانی استفاده شود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان در  دیدار با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی بسیار سخت و دشوار است، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در چندین حوزه فعالیت‌های دشوار و سختی را دارد که سخت‌ترین آن انجام امور فرهنگی در جامعه است.

محمدرضا بیاناتی افزود: خوشبختانه شاهد فعالیت‌های خوب این سازمان در این مدت بوده‌ایم.

وی با بیان آماده همکاری و تعامل با آتش‌نشانی هستیم، گفت: سازمان آتش‌نشانی این آمادگی را اعلام می‌کند تا هرگونه همکاری و تعامل را با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان انجام دهد.

بیاناتی خاطرنشان کرد: در بحث آموزش شهروندی و فرهنگ سازی قطعاً سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان می‌تواند ما را کمک کند.

وی با تشکر از اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در هفته آتش‌نشانی گفت: این آمادگی را داریم تا در بحث آموزش شهروندی با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان همکاری کنیم.

بیاناتی افزود: همچنین پیشنهاد می کنیم از ظرفیت شورای اجتماعی محلات در جهت آموزش به اهالی و اعضای شورای اجتماعی محلات استفاده شود.

 روح الله وجدی هویدا نیز در این جلسه با اشاره به شغل آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشانی یکی از پرخطرترین مشاغل حوزه خدمات در جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: نگاه مردم به این شغل به عنوان یک نگاه ارزشی و فداکارانه بوده و جامعه ارزش بسیار بالایی برای آتش‌نشان قائل است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه آتش‌نشانی همدان با فعالیت‌های گسترده خود موجب دلگرمی مردم است، گفت: کسانی که در این شغل فعال هستند هر روز با استرس کاری دست و پنجه نرم می‌کنند در روزهایی که سیل را داشتیم انصافا آتش‌نشانی همدان واقعاً فعالیت های جهادگونه ای داشت.

وجدی خاطرنشان کرد: ما آمادگی این داریم که در تمام زمینه‌ها با سازمان آتش‌نشانی همدان تعامل و همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی می‌تواند برنامه‌های خود را به ما اعلام کند، بیان کرد: ما برای سازمان جدول برنامه‌ریزی نوشته‌ایم تا بتوانیم در سال ۹۸ با برنامه‌ریزی از قبل انجام داده شده اهداف خود را پیش ببریم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی نیز برنامه‌های خود را در طول سال به ما اعلام کند تا بتوانیم در جدول برنامه‌ریزی خود قرار دهیم تا هر کمک و تعاملی که توانستیم انجام دهیم.

گفتنی است، در پایان جلسه دو طرف به تداوم جلسات و هم فکری در مباحث مختلف تأکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز