به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۲:۲۵
کد خبر: ۹۶۴۰۰۱
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر
جوزانی مسئول نمایندگی اداره ورزش وجوانان بخش جوکار شهرستان ملایر از اجرای بیش از شش مورد برنامه متنوع فرهنگی ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر دراین بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش جوکار شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران درخصوص اجرا ی برنامه های فرهنگی ورزشی در بخش جوکار گفت : با همکاری مسئولین هیئتهای ورزشی بخش جوکار و دهیاری و شورای روستاههای اطراف بیش از شش مورد فعالیتها ی فرهنگی ورزشی در بخش جوکار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

جوزانی در ادامه صجبتهای خود گفت : مسابقات فوتسال در رده های سنی پایه و جوانان در سالن شهدای ازندریان و حسین اباد شاملو , والیبال آقایان در سالن شهدای حسین آباد شاملو , مسابقات فوتسال دردره سنی جوانان در سالن شادرروان محمد عارفی جوکار , مسابقات شطرنج با همکاری اداره آموزش و پرورش و مدیریت کتابخانه بخش جوکار در محل کتابخانه , اعزام کونگ فو کاران شهر ازندریان به مسابقات کونگ فو قهرمانی استان و .... از برنامه هایی بود که در دهه مبارک فجر در بخش جوکار شهرستان ملایر برگزار شد.

وی در ادامه افزود : استقبال خوبی از سوی ورزشکاران بخش جوکار و روستاههای تابعه این بخش در اجرای مسابقات به عمل آمد و د رپایان مسابقات نیز به تیمها و نفرات برتر هر مسابقه حکم و مدال اهداء گردید .

مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش جوکار در پایان صحبتهای خود گفت : در ابتدای اجرای برنامه ها و مسابقات تیمها و نفرات شرکت کننده یاد و خاطر سید شهدای مقاومت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه به مقام شامخ ان عزیزان سفر کرده ادای احترام کردند و همچنین ورزشکاران روستای حسین آباد شاملو در اقدامی خداپسندانه یاد و خاطر شادروان سید حسن موسوی از فوتبالیستان جوان و بااخلاق حسین اباد شاملو را با ذکر صلوات و قرائت فاتحه گرامی داشتند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز