آیین چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در خانه جودو بهار برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۱:۰۲
کد خبر: ۹۶۴۰۹۴
آیین چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در خانه جودو بهار برگزار شد
آیین گرامیداشت اربعین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز پنجشنبه در خانه جودو شهر بهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ در این مراسم که با حضور سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین ایشان، قنبری فرماندار بهار، سرهنگ پناهی فرمانده یگان ویژه استان، پدر شهید مدافع حرم میلاد مصطفوی و با گسترده آحاد مردم، خانواده های شهدا، ورزشکاران، رزمندگان، ایثارگران و جودو کاران شهر بهار برگزار شد، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ترس دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار از ایدئولوژی و باور سردار سلیمانی است.

سردار فرجی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تجلیل و تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: تشییع سردار سلیمانی بی‌نظیر بود و اثر خود را به خوبی گذاشت و امروز یمن، عراق، لبنان و جبهه مقاومت میراث گرانبهای سردار سلیمانی است که آمریکا هنوز متوجه آن نیست.

وی با بیان اینکه سراسر زندگی شهید قاسم سلیمانی برای کشور و اسلام برکت بود، اظهار داشت: شهادت این مرد خدایی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت نیز پربرکت بود.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سیلمانی باعث انسجام جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت در منطقه و در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، یمن، سوریه، بحرین، فلسطین و لبنان شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس، اظهار داشت: لازمه قوی شدن وجود مسئولان قوی و نترس است و برای قوی شدن و داشتن مسئولان و مدیران قوی باید در انتخابات دوم اسفند ماه به فردی پاک دست، شجاع، با جرات و نترس رای داد تا در برابر دشمنان نلرزد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین خواستار حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات شد و بیان کرد: این حضور مردم در خون حاج قاسم اثر مستقیم دارد و هر رای که مردم به صندوق می‌اندازند از خون سردار سلیمانی دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم امنیتی که با خون هر شهید به دست آورده‌ایم، دشمن به آن ضربه بزند و در صفوف پیوسته و منسجم ما وارد شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز تک تک این ورزشکاران یک حاج قاسم هستند افزود: ورزش بهار بر خود می بالد که شهیدی چون میلاد مصطفوی دارد و شهدای والامقام همچون مصطفوی کارهای بزرگی انجام دادند که ارزشمند است.

در ادامه این مراسم فرماندار بهار گفت: سردمداران آمریکا با به شهادت رساندن سردار سیلمانی مرتکب خطای بزرگی شدند به طوری که شهادت این مرد خدایی باعث شد چشم‌های غبار بسته باز شود.

وی گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران بدانند که فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت همیشگی بوده پایدار و ماندگار خواهد ماند و تا ابد ادامه خواهد داشت.

احسان قنبری با بیان اینکه شهادت حاج قاسم خون تازه‌ای در رگ‌ها جاری کرد گفت: امنیتی که در کشور حاکم است، باید قدرش را بدانیم و ما امروز همه قدردان امثال شهید سلیمانی ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک قهرمان ملی و محبوب جهان اسلام و ملت ایران،بلکه الگوی اکثر ورزشکاران و قهرمانان ملی ما بود.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشکاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

محسن جهانشیر تصریح کرد: دشمن مطمئن باشد از امروز همه ورزشکاران در عرصه های بین المللی یک قاسم سلیمانی خواهند بود و با حضور پرقدرت و درخشان خود، آرمان این شهید بزرگوار که همانا زنده نگه داشتن نام ایران اسلامی و ارزش های مقدس اسلام و نظام بود را زنده نگه خواهند داشت.

در این مراسم که با اجرا ی فتح الله فریدی وثوق از قهرمان ارزنده جودو بهار برگزار شد جودو کاران شهر بهار به مربیگری علیرضا کریمی ناصر به اجرای فنون و تکنیک پرداختند.

همچنین نوجوانان گروه رایت المهدی بهار نیز به اجرای تواشیح در خصوص امام زمان(عج) و سردار سلیمانی پرداختند

در پایان این مراسم ورزشی و معنوی از تلاش ها ده نفر از مربیان و فعالین جودو در شهر بهار تجلیل بعمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز