رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

هیچ کمبودی برای عید نوروز نداریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰:۱۴
کد خبر: ۹۶۵۵۵۰
هیچ کمبودی برای عید نوروز نداریم
متین گفت: کالاهای اساسی شامل گوشت، شکر، برنج و روغن برای مردم این استان تامین شده و انبارها از این اقلام مصرفی اشباع شده و هیچ کمبودی برای عید نوروز نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: کالاهای اساسی شامل گوشت، شکر، برنج و روغن برای مردم این استان تامین شده و انبارها از این اقلام مصرفی اشباع شده و هیچ کمبودی برای عید نوروز نداریم.

حمیدرضا متین اظهار داشت: ۱۰ هزار تن شکر برای توزیع در اسفندماه خریداری شده و با نرخ مصوب در بین فروشگاه های استان توزیع می‌شود و در حال حاضر پنج هزار تن شکر هم اینک در انبارهای استان موجود است. 

متین از تامین ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد هم خبر داد و گفت: این میزان در بین اقشار آسیب پذیر از طریق کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر گوشت منجمد با قیمت ۵۰ هزار تومان به صورت مستمر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. 

وی با بیان اینکه از نظر ذخیره برنج و روغن نیز وضعیت خوبی داریم گفت: انبارهای استان از این ۲ قلم کالا اشباع شده و مردم هیچ نگرانی برای خرید اقلام مورد نیاز ایام نوروز نداشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز