دبیر ستاد انتخابات استان همدان:

۱۲۸۷ شعبه جهت اخذ رأی در همدان پیش بینی شده است

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۰:۰۳
کد خبر: ۹۶۶۴۷۹
۱۲۸۷ شعبه جهت اخذ رأی در همدان پیش بینی شده است
ابوالقاسم الماسی از پیش‌بینی ۱۲۸۷ شعبه اخذ رأی در همدان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۵۲ شعبه اخذ رای ثابت و ۳۳۵ شعبه به صورت سیار اخذ رای خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ در سطح استان همدان پیش‌بینی شده است اظهار کرد: ۹۵۲ شعبه اخذ رای ثابت و ۳۳۵ شعبه نیز به صورت سیار اخذ رای را خواهد داشت.

وی ادامه داد: از تعداد شعبات در نظر گرفته شده، ۷۱۸ شعبه روستایی و ۵۶۹ مورد نیز شهری است که تقریبا در همه ۲۹ شهر استان همدان رأی‌گیری انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه اخذ رای به صورت دستی انجام می‌شود گفت: صندوق‌های سیار همه نقاطی که جمعیت دارد، را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه توزیع صندوق‌ها نخستین ساعات صبح جمعه انجام می‌شود گفت: تبلیغات انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه ادامه خواهد داشت و ۲۴ ساعت قبل از ساعت اخذ رأی تبلیغات ممنوع می‌شود.

الماسی با بیان اینکه در این انتخابات ۲۰ هزار نفر فعالیت خواهند داشت تصریح کرد: امیدواریم در روز ۲ اسفند شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم که حضور پرشور ناامیدی را برای دشمنان به دنبال خواهد داشت.

 

نظر شما