رییس سازمان صنعت معدن تجارت همدان:

دستگاه بیت کوئین در همدان تولید می شود

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸:۴۸
کد خبر: ۹۶۶۶۳۶
دستگاه بیت کوئین در همدان تولید می شود
متین گفت: برای اولین بار در کشور نخستین دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت ‌کوئین) تا ۲ ماه آینده در این استان تولید می شود هر چند در این باره نمی توان تمام بازار را پوشش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس سازمان صنعت معدن تجارت همدان در هشتیمن نشست اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری همدان گفت: برای اولین بار در کشور نخستین دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت ‌کوئین) تا ۲ ماه آینده در این استان تولید می شود هر چند در این باره نمی توان تمام بازار را پوشش داد. 

حمید رضا متین افزود: ماینرهایی که وارد کشور می شود سه سال عمر مفید دارند که پس از گذشت ۲ سال از کارکرد آنها، به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.

وی در زمینه قاچاق پوشاک نیز بیان کرد: دستورالعمل نصب شناسه بر روی کالا از جمله پوشاک با توجه به حجم بالای قاچاق پوشاک در دستور کار قرار گرفت اما سپس از دستور کار خارج شده چراکه قاچاق از داخل به خارج از کشور معکوس شده و به صورت پیله وری بدون ثبت در گمرک صورت می گیرد.

متین اظهار داشت: هم اینک علاوه بر همدانم در دیگر استان های کشور نیز نسبت به نصب شناسه بر روی کالا مشکل وجود دارد چرا که قرار بود سال ۹۶ این طرح بر روی تمامی کالاها انجام شود که با عکس شدن فرایند قاچاق از داخل به خارج از کشور این موضوع مغفول ماند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز