تعطیلی دانشگاه بوعلی سینا تا پایان سال

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۰:۳۱
کد خبر: ۹۶۹۲۵۳
تعطیلی دانشگاه بوعلی سینا تا پایان سال
هیات‌رییسه دانشگاه بوعلی سینای همدان امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کلاس‌های درس این دانشگاه را تا پایان سال تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هیات‌رییسه دانشگاه بوعلی سینای همدان امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کلاس‌های درس این دانشگاه را تا پایان سال تعطیل کرد.

طبق این اطلاعیه فعالیت‌های اداری دانشگاه تعطیل نیست و مانند روال قبل ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از امور تحصیلات تکمیلی، دانش‌آموختگی، مالی، وام‌ها، امتحانات معرفی به استاد و سایر موارد ضروری، غیر از کلاس‌های درس، در ساعات اداری با مسوولان این دانشگاه به صورت حضوری و یا تلفنی تماس بگیرند.

بر اساس این اطلاعیه، چنانچه کلاس‌های آموزشی از هفته آتی یا هفته‌های بعد از آن تشکیل شود، مراتب از طریق روابط عمومی دانشگاه اطلاع رسانی می شود.

همچنین دانشجویانی که با توجه به تعطیلی خوابگاه‌ها به شهرهای محل سکونت خود مراجعه می کنند، برای بازگشت به همدان و دانشگاه، در هر زمانی، هماهنگی‌های لازم برای کنترل سلامت خود قبل از مراجعت را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز