شهردار همدان:

شهرداری منطقه یک همدان پیشتاز و پیشگام در ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی است

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۷:۱۱
کد خبر: ۹۶۹۲۷۴
شهرداری منطقه یک همدان پیشتاز و پیشگام در ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی است
صوفی ضمن بازدید از واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک عنوان کرد: این منطقه به عنوان پیشگام و پیشتاز در شهرداری همدان ایجاد آرشیو الکترونیکی را آغاز نموده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ شهردار همدان از پروژه ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان که به صورت پایلوت در منطقه یک اجرا می شود بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک عنوان کرد: این منطقه به عنوان پیشگام و پیشتاز در شهرداری همدان ایجاد آرشیو الکترونیکی را آغاز نموده است، که بایستی از زحمات مهندس دهبانی صابر مدیر منطقه یک و مهندس نعیمیان مدیر پروژه تشکر نمود.

صوفی تصریح کرد: انجام این پروژه که یکی از الزامات و زیرساخت‌های سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی است از اولویتهای اصلی شهرداری و تاکیدات شورای اسلامی شهر بوده و در جهت حفظ اوراق و پرونده‌ها، بهبود فرایندها و خدمت رسانی مطلوبتر،شفافیت در دسترسی به اطلاعات و حذف گردش فیزیکی اسناد صورت می پذیرد . 

گفتنی است این پروژه شامل دو بخش فیزیکی و سیستمی می باشد که در بخش فیزیکی عملیات عمرانی و ساختمانی در هر چهار منطقه در جهت ایجاد بایگانی مرکزی و سایت مراجعان صورت گرفته و یا در حال انجام می باشد و متعاقبا کلیه پرونده‌های شهرسازی ، درآمد ، نوسازی و...  که بالغ بر دویست و پنجاه هزار پرونده در چهار منطقه است به بایگانی مرکزی مناطق انتقال یافته و بر مبنای شناسه ملک تجمیع خواهند شد.

در بخش سیستمی نیز که شامل ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد و لینک شدن تصاویر به نرم‌افزار موجود می باشد، پیمانکار مربوطه مشخص و قرارداد منعقد گردیده که در ماه جاری شروع کار را خواهیم داشت.

 مدت انجام پروژه در منطقه یک و چهار شش ماه بوده و در فاز بعدی درمناطق سه و دو نیز ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز