مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند مطرح کرد:

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آبرسانی به روستاهای کوهانی

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۸:۳۹
کد خبر: ۹۷۰۲۲۰
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آبرسانی به روستاهای کوهانی
ابراهیم طاهری گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای کوهانی در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا ازهمدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ابراهیم طاهری با اشاره به اینکه در طول سال جاری با وجود تمامی محدودیت های اعتباری، خدمت رسانی به مشترکین روستایی متوقف نشد؛عنوان کرد: دربازه زمانی مذکور، در 3 روستای بابای رستم، سیاه دره ملوسان و گردیان تعویض و توسعه شبکه آبرسانی عملیاتی شد.

 

وی افزود:درهمین رابطه یک میلیارد تومان در روستای بابا رستم، 500 میلیون تومان در روستای گردیان و 350 میلیون تومان در روستای سیاه دره هزینه شد.

طاهری همچنین با اذعان به اینکه در 12 ماهه سال جاری آبرسانی به روستای تپه یزدان نیز کلید خورد،اظهارداشت:این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام است؛ضمن اینکه تا کنون 300 میلیون تومان اعتبار نیز در این زمینه هزیه شده است.

وی ادامه داد:همچنین آبرسانی به روستای ده موسی نیز از دیگر پروژه های تعریف شده در سال جاری بود که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و هزینه کرد 350 میلیون تومان در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند همچنین از آبرسانی به روستای کوهانی خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی آبرسانی به روستاهای راوند علیا و راوند سفلی را از دیگر پروژه های در دست انجام دانست و عنوان کرد: این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، با هزینه کرد 350میلیون تومان در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به دیگر پروژه در دست اقدام گفت: پروژه خط انتقال آب گاماسیاب به روستاهای پایین دست نیز با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و هزینه کرد 3 میلیارد تومان در حال انجام می باشد.

 

نظر شما