رئیس شورای شهر همدان:

سالمندان به پویش" نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" بپیوندند

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۶:۴۲
کد خبر: ۹۷۸۲۵۱
سالمندان به پویش نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی بپیوندند
گردان گفت: از سالمندان به عنوان الگوی جامعه دعوت می کنم که به پویش" نوروز 99، نوروز کتابخوانی" بپیوندند.

کامران گردان ریاست شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با برنا گفت: یکی از بهترین کارهایی که در ایام قرنطیه خانگی می توان انجام داد کتاب خواندن است و از همه افراد جامعه به خصوص سالمندان و بیماران نارحتی ریوی و قلبی می خواهم به این پویش که به همت شهرداری منطقه یک همدان صورت پذیرفته است بپیوندند و از آن حمایت کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه که در شرایط قرنطیه خانگی قرار داریم و ایام نوروز هم کارمندان و ادرات تعطیل  هستند بهترین فرصت است که از اوقات فراغت خود استفاده بهینه کنیم و کتاب بخوانیم، توصیه ی من به همه ی افراد جامعه این که است که کتاب و کتاب خوانی را اولویت خود قرار دهند و  مطالعه کنند .

گردان با اشاره به اینکه سالمندان و بزرگ تر ها الگوی رفتاری دیگر افراد خانواده هستند مطرح کرد: با توجه به اینکه این قشر بیشتر در معرض خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا هستند از آن ها میخواهم که در خانه بمانند و از شیوع این بیماری جلوگیری کنند ، هم چنین برای تقویت حافظه خود از آن ها میخواهم که به طرح پیونند و از مزایای این طرح استفاده کنند 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اهمیت کتاب خوانی مطرح کرد: با مزایای این طرح و تخفیفی که برای کتاب ها گذاشتن موافقم و اگر افراد تمکن مالی داشتند حتما از طرح استفاده کنند در غیر این صورت کتاب های مد نظر خودشان به صورت اینترنتی مطالعه کرده و یا از افراد دیگر قرض گرفته و حتما در این ایام مطالعه کنند.

وی با اشاره به اینکه با خانه ماندن از شیوع این بیماری جلوگیری به عمل می آید مطرح کرد:یکی از مسائلی که کرونا را تشدید کرده مراوادت مردمی و سفر کردن و حضور در بیرون از خانه و تجمعات است و اگر مردم این موارد را رعایت کنند زودتر این بیماری از بین می رود ریشه کن خواهد شد.

ریاست شورای اسلامی شهر همدان در خاتمه گفت: با توجه به علاقه خاصی در بحث مطالعه دارم و این نیاز را درخود می بینم که حتما مطالعه کنم از این طرح استقبال می کنم و به این پویش می پیوندم.

دهبانی صابر مدیر شهرداری منطقه یک همدان نیز گفت: این پویش برای گروه سنی خاصی در نظر گرفته نشده است و تمامی افراد و اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند و در انتها نیز به قید قرعه کشی به آنها هدیه‌ای اهدا می گردد.

وی عنوان نمود: شهروندان همدانی برای شرکت در این پویش باید با شماره تماس فروشگاه های شهر کتاب همدان ۳۸۲۴۶۹۹۹ و فروشگاه ایران زمین 38251391تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند و کتاب آنها با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شده و باعث کنترل شیوع کرونا شود.

 

نظر شما