نائب رئیس شورای شهر:

یک تیر و دو نشان در پویش"نوروز۹۹، نوروز کتابخوانی"

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۷۹۱۹۳
یک تیر و دو نشان در پویشنوروز۹۹، نوروز کتابخوانی
بادامی گفت: پویش بزرگ "نوروز ۹۹،نوروز کتاب خوانی" پویش بسیار خوبی که به همت شهرداری منطقه یک صورت گرفته است و از تمام شهروندان همدانی و هم چنین اعضای شورای شهر می خواهم که به این پویش بپوندند.

حمید بادامی نجات نائب رئیس شورای شهر در گفتگو با برنا گفت: سیاست های تشویقی که در این پویش در نظر گرفته شده است باعث شده که شهرداری منطقه یک با اجرای این طرح با یک تیر دونشان را بزند اول اینکه مردم در منزلشان بمانند و این مهم باعث می شود که ویروس کرونا شیوع پیدا نکند و دوم این که سرانه کتاب خوانی در سال جدید بیش تر شود.

وی با اشاره به اینکه امسال موقعیت خوبی است که تهدید را به فرصت تبدیل کرده و  مردم را با کتاب خواندن آشتی دهیم افزود: متاسفانه سال های سال که مردم از مطالعه و کتابخوانی دور شدند و امسال با توجه به اینکه نوروز متفاوت تر از سال های دیگر است ،برای مقابله با ویروس کرونا بهترین موقیعت است که مردم را با کتاب خواندن آشتی دهیم.

بادامی ادامه داد: یکی از علتی که مردم به خواندن کتاب علاقه ندارنند فضای مجازی و قیمت بالای بعضی از کتاب ها است که اجرای این طرح و تخفیف که برای خرید کتاب ها و هم چنین پیک رایگان آن باعث می شود که تمایل مردم به کتاب خواندن بیشتر شود واین اتفاق مبارک باعث می شود که از ابتدای سال ۹۹ سرانه کتابخوانی بالا برود.

نائب رییس شورای شهر عنوان کرد: قطعا این طرح و پویش اقدام خوبی بوده است که شهرداری منطقه یک برای شهروندان و شرایط خاص امسال برنامه ریزی کردند و از تمامی پرسنل منطقه یک و مدیر این منطقه تشکر می کنم.

وی در خاتمه گفت: علاوه براینکه خودم از این طرح استقبال و حمایت می کنم از تمامی شهروندان همدانی و اعضای شورای شهر هم میخواهم که از این طرح استفاده کنند و به این پویش بپویند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز