رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

عمل به تعهدات تیم فوتبال شهرداری همدان از اولویت‌های ما بوده است/ به زودی درصد دیگری از قراردادها پرداخت می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۹۸۸۱۲۳
عمل به تعهدات تیم فوتبال شهرداری همدان از اولویت‌های ما بوده است/ به زودی درصد دیگری از قراردادها پرداخت می‌شود
همواره سعی کردیم تعهدات مالی تیم فوتبال شهرداری پرداخت شود و به زودی درصد دیگری از قراردادها پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به حاشیه‌هایی مبنی بر عدم پرداخت تعهدات تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: متاسفانه در زمانی که فوتبال در تمامی دنیا به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بوده عده‌ای به دنبال تخریب و حاشیه‌سازی برای تیم فوتبال شهرداری همدان هستند.

وی افزود: بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا زیان‌های چندین میلیاردی در این ماه‌ها متحمل شده‌اند و بسیاری از باشگاه نیز به دلیل مشکلات اقتصادی قرارداد بازیکنان را کم کرده و یا با تاخیر واریز کرده‌اند و ما شاهد این هستیم در سطح اول فوتبال ایران هم به این گونه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان همواره به تعهدات خود عمل کرده است، گفت: در مقطعی که درآمدهای سازمان به دلیل تعطیلی استخر و سالن‌های ورزشی ما به صفر رسیده اما در پرداخت‌ قرارداد به بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان کوتاهی نکرده‌ایم.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: تعهدات مالی ما به تیم به خوبی پرداخت شده و به زودی درصد دیگری از قرارداد بازیکنان ظرف چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور درگیر مشکلات مالی هستند، بیان کرد: این کمی مشکوک به نظر می‌رسد که در این مقطعی که فوتبال تعطیل است هدفمند برای تیم فوتبال شهرداری حاشیه‌سازی می‌کنند به دلیل اینکه شهردار همدان کاندید ریاست فدراسیون کشور هستند عده‌ای می‌خواهند جایگاه ایشان را ضعیف کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: ایشان سرمایه همدان هستند و باید همه ما از این کاندیدی حمایت کنیم، تیم فوتبال شهرداری همدان همواره یکی از بهترین تیم‌های فوتبال بوده که کمترین بدهی مالی و مشکلات را داشته است.

وی با بیان اینکه چه تیم پاس چه تیم شهرداری همه ما باید تلاش کنیم سرمایه های شهرمان را حفظ کنیم  و با اختلاف افکنی و نا امید کردن شهروندان این ظرفیتها را تخریب نکنیم، گفت: امروز باید یکصدا  از کاندیدا شدن آقای صوفی برای فدراسیون فوتبال حمایت کنیم، به این راحتی نباید فرصت‌های این‌چنینی را از دست  بدهیم،  حضور آقای صوفی در فدراسیون فوتبال باعث رشد و توسعه و شناخت همدان خواهد شد.

وجدی هویدا افزود: از همه رسانه ها و دلسوزان انتظار داریم زحمات و تلاش‌های آقای صوفی را در حوزه ورزش  اطلاع رسانی نمایند، مطمئنا مردم فهیم و بزرگوار همدان افرادی را که که فرصتهای رشد و توسعه همدان را با اختلاف افکنی از بین میبرند را نخواهند بخشید.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره شیوع ویروس کرونا در پایان صحبت‌های خود گفت: در این زمان که مشکلات بیماری کرونا کشور و جهان را فرا گرفته،  امیدوارم همچون همبستگی مردمی که امروز در سراسر کشور شاهد آن هستیم در همه حوزه ها  بخصوص ورزش با همدلی ، همراهی و محبت با یکدیگر مشکلات را رفع و شهرمان را آباد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز