همت جهادی جوانان همدان در تولید روزانه ۳۰۰۰ ماسک برای مقابله با کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۵:۳۸
کد خبر: ۹۸۸۱۹۶
در سرکشی و بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از حوزه های فعال جوانان مطرح شد:با همت جهادی جوانان پایگاه بسیج انصارالحسین(ع) شهرک شهید مدنی، روزانه نزدیک به 1500 ماسک بهداشتی تولید می شود که با احتساب تولیدات روزانه کارگاه سمنها بیش از 3000 ماسک بهداشتی تولد همت جوانان غیور استان است.

به گزارش برنا استان همدان، در بازدید و سرکشی محسن جهانشیر از مجموعه های فعال جوانان در مقابله با کرونا، روزانه بیش از 1500 ماسک بهداشتی با همت جهادی جوانان پایگاه انصار مسجد امام حسین(ع) شهرک شهید مدنی تولید می شود.

صادق شایگان, از اعضای این حرکت مردمی و جهادی در این بازدید گفت: روزانه بطور متوسط 1500 تا 2000 ماسک بهداشتی با مشارکت 45 نفر از جوانان فعال این منطقه تولید می شود، این حرکت جهادی، همزمان با عید مبعث رسول اکرم(ص) و با سرمایه اولیه 15 میلیون ریالی جوانان آغاز شده است که تولیدات این کارگاه به روستا ها، مناطق کمتر برخوردار و خانوار های بی بضاعت و نیازمند در جهت تجهیز اولیه برای مقابله با اپیدمی کرونا ویروس توزیع می گردد.

شایگان ادامه داد: با آغاز فعالیت ، مشارکت خیرین در جهت حمایت مالی جذب شد و این کارگاه تا به امروز برای یاری رساندن به اقشار نیازمند ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این بازدید ضمن تقدیر از این فعالیت و همت جهادی جوانان گفت: نقش جوانان در امروز و آینده کشور بی بدیل است و یادآور مجاهدت های رزمندگان در دفاع مقدس است،.

جهانشیر افزود: با شیوع بیماری کرونا گروه های فعال جوانان در سمنها، بسیج، گروه های مردمی، ورزشی و امثالهم در جهت کمک به دولت، مردم و کاهش فراگیری این بیماری در قالب های مختلف تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، کاروان های شادی در مناطق، جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، ورزشی و تفریحی در خانه و... بصورت خودجوش، مردمی و جهادی وارد کارزار مقابله با کرونا شدند.

در ادامه مسیر، تا حد توان از هیچگونه حمایتی فروگذار نخواهیم کرد و با ایمان و اعتمادی مضاعف نسبت به جوانان همراه آنان در جهت آبادانی ایران عزیزمان خصوصا همدان که لایق بهترین هاست گام بر می داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز