نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

گروه جهادی بقیه‌الله نهاوند یادآور حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس رزمندگان است

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۶:۰۶
کد خبر: ۹۹۰۴۳۵
گروه جهادی بقیه‌الله نهاوند یادآور حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس رزمندگان است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت:گروه جهادی بقیه‌الله نهاوند یادآور حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس رزمندگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک شهرستان نهاوند اظهار کرد: لطف مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان به شهرستان نهاوند موجب معرفی هویت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی مردم شهرستان نهاوند است که امروز با توجه به مشکل کشور در بحث ویروس کرونا عیان شده است.

وی با اشاره به پیشینه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان نهاوند در دوران مختلف خصوصاً دفاع مقدس، گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند درگذشته مادران و خواهران ما برای حمایت و پشتیبانی از رزمندگان به تهیه نان و اقلام موردنیاز جبهه‌ها پرداختند تا مردان رشیدی همچون سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل نگذارند ذره از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بی افتد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های خانواده معظم سردار شهید حاج میرزا سلگی و همچنین اقدامات به هنگام گروه جهادی بقیه‌الله، گفت: توجه مقام معظم رهبری به شهرستان نهاوند به‌واسطه این دو رویداد موجب فخر و مباهات مردم دیار انقلابی نهاوند است لذا ما نیز با هر آنچه در توان داریم تا پایان دوره مسئولیت نمایندگی در خدمت مردم شهرستان خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه حاج میرزا چون برای رضای خدا قدم برداشت خدا خواست ایشان مهجور نماند، گفت: اگر کاری برای رضا خداوند متعال انجام شود یقیناً توجهات حضرت حق موجبات جلی شدن آن را فراهم می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز